Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissan kasvattajat aina sanoo ettei kissojen saa antaa hyppiä pöydillä

Vierailija
15.08.2019 |

Mutta sitten kun menet sinne samaisen kasvattaja kotiin vierailemaan niin siellä ne kasvattajan kissat hyppivät hyllyillä ja pöydillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:--------D

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.

Vierailija
2/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksoplasmoosi määrää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoilla on luontainen vietti kiipeillä ja hyppiä. Stressaantuvat vaan jos kieltää.

Ruokapöytä kannattaa kyllä laittaa muualle kuin ikkunan ääreen niin ei se kissaa niin kiinnosta. Valitsee mieluummin ne tasot joista näkee ulos.

Vierailija
4/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse välillä lasken kissani sylistä pöydälle :D Yleensä joku kissoistamme makaa keskellä ruokapöytää. Ei haittaa yhtään, hyvällä silityskorkeudella <3

Vierailija
5/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa ei lakkaa hyppimästä pöydille ja hyllyille vaikka kuinka yrittäisi estää joka kerta :(

Sillä on useampi oma iso kiipeilypuukin mihin saa mennä loikkimaan ja kiipeilemään.

Vierailija
6/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä opettanut kissalleni ettei ruokapöydälle tai keittiötasoille hypitä. Muilla pöydillä saa olla vapaasti, mutta lähinnä vain ikkunan vieressä olevalla työpöydällä viihtyy.

Vierailija
7/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ne tykkää olla lähellä katonrajaa jos vaan mahdollista rakentaa sinne tasoja, ei ne matalat ruokapöydät enää kiinnosta jos pääsee korkeammalle.

Vierailija
8/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa EI ole lattiatason eläin, kärsii jos ei päse ylös.

Vierailija
9/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissa ei lakkaa hyppimästä pöydille ja hyllyille vaikka kuinka yrittäisi estää joka kerta :(

Sillä on useampi oma iso kiipeilypuukin mihin saa mennä loikkimaan ja kiipeilemään.

Ne kauppojen kiipeilypuut on usein aika surkeita. Jos esim. vähänkin huojuu niin kissa ei kelpuuta. Ja kissalle mieluisan tason pitäisi olla suht leveä ja ikkunan luona.

Vierailija
10/10 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse välillä lasken kissani sylistä pöydälle :D Yleensä joku kissoistamme makaa keskellä ruokapöytää. Ei haittaa yhtään, hyvällä silityskorkeudella <3

Hyvä, näin just meilläkin ;D