Kissan kasvattajat aina sanoo ettei kissojen saa antaa hyppiä pöydillä
Mutta sitten kun menet sinne samaisen kasvattaja kotiin vierailemaan niin siellä ne kasvattajan kissat hyppivät hyllyillä ja pöydillä.
Kommentit (10)
Kissoilla on luontainen vietti kiipeillä ja hyppiä. Stressaantuvat vaan jos kieltää.
Ruokapöytä kannattaa kyllä laittaa muualle kuin ikkunan ääreen niin ei se kissaa niin kiinnosta. Valitsee mieluummin ne tasot joista näkee ulos.
Mä itse välillä lasken kissani sylistä pöydälle :D Yleensä joku kissoistamme makaa keskellä ruokapöytää. Ei haittaa yhtään, hyvällä silityskorkeudella <3
Mun kissa ei lakkaa hyppimästä pöydille ja hyllyille vaikka kuinka yrittäisi estää joka kerta :(
Sillä on useampi oma iso kiipeilypuukin mihin saa mennä loikkimaan ja kiipeilemään.
Oon kyllä opettanut kissalleni ettei ruokapöydälle tai keittiötasoille hypitä. Muilla pöydillä saa olla vapaasti, mutta lähinnä vain ikkunan vieressä olevalla työpöydällä viihtyy.
Eniten ne tykkää olla lähellä katonrajaa jos vaan mahdollista rakentaa sinne tasoja, ei ne matalat ruokapöydät enää kiinnosta jos pääsee korkeammalle.
Kissa EI ole lattiatason eläin, kärsii jos ei päse ylös.
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa ei lakkaa hyppimästä pöydille ja hyllyille vaikka kuinka yrittäisi estää joka kerta :(
Sillä on useampi oma iso kiipeilypuukin mihin saa mennä loikkimaan ja kiipeilemään.
Ne kauppojen kiipeilypuut on usein aika surkeita. Jos esim. vähänkin huojuu niin kissa ei kelpuuta. Ja kissalle mieluisan tason pitäisi olla suht leveä ja ikkunan luona.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse välillä lasken kissani sylistä pöydälle :D Yleensä joku kissoistamme makaa keskellä ruokapöytää. Ei haittaa yhtään, hyvällä silityskorkeudella <3
Hyvä, näin just meilläkin ;D
:--------D
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.