Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö VMP:llä keikkalainen valitsemaan itse vuoronsa?

Vierailija
15.08.2019 |

Onko kokemusta miten VMP:llä keikkalaisten vuorojen tarjoaminen/vastaanottaminen tapahtuu, pystyykö itse valitsemaan mitkä vuorot ottaa vastaan? Vaativatko jonkun minimimäärän vuoroja mitä pitää tehdä vai onko ok jos esim. joskus tulee parin-kolmenkin viikon tauko ettei voi tehdä keikkaa? Tarjotaanko vuorot netissä jollain sähköisellä alustalla vai lähettävätkö tekstiviestillä? Miten suhtautuvat jos tulee useampi keikka peräkkäin joita ei voi ottaa vastaan, kyselevätkö syitä ja painostavat ottamaan keikkoja vastaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/2 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee VMP:lle vaan pienemmälle vuokrafirmalle ja hyvin on pystynyt vapaasti kaikkk vuorot organisoimaan. Teen kolmen työpäivän viikkoa, välill pidän koko viikon vapaata jos siltä tuntuu, eivätkä firman puolesta mitään kitise, mulla on nollasoppari eikä mitään velvollisuutta ottaa vuoroja. Tosin jos jatkuvasti kieltäytyisin niin lopettaisivat soittelemasta, mutta kieltäydyn varmaan 70% ajasta. Olen myös hyvä työntekijä joten antavat anteeksi varmaan myös siksi, monissa keikkapaikoissa olen haluttu, lusmut ja surkimukset eivät voi ottaa näin iisisti.

Tällä viikolla neljän työpäivän "putki" ekaa kertaa pitkään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä