Miksi luokanope ei ole raportoinut ekoista päivistä mitään henkilökohtaista?
Olisin halunnut lukea ihan pieniä huomioita, miten on syönyt, keiden kanssa on leikkinyt, missä on hyvä jne. Mulla on koko ajan Wilma auki tässä töiden ohessa.
Kommentit (12)
Ei koulusta tuommosia raportoida. Lapsi sitten itse kertoo koulun jälkeen että miten päivä on mennyt.
Se on koulu, ei päiväkoti. Jos koulusta ei kuulu mitään, on lähtökohtaisesti mennyt hyvin.
Se wilma on muutenkin ihan syvältä kun sinne tulee jatkuvasti ihan joutavaa ilmoitusta. Ennen wilmaa ei tullut lukuvuoden aikana mitään jos ei jotain erityistä sattunut ja se oli hyvä niin.
Olet ilmeisesti ekaluokkalaisen vanhempi ja ensimmäinen viikko koulussa... Ei se ope ole oppilaiden kanssa välituntia myöten koko koulupäivää niinkuin tarhassa ja mieti nyt ei opeilla ole aikaa kytätä kaikien kaverit, leikit syömiset ym ja raportoida ne wilmaan siis kaikki 25 tai mitä nyt luokassa sitten onkin lapsia... keskustele lapsesi kanssa kotona päivästä niin hän kertoo noita "henk.kohtasia" asioita koulussa ei toimita enää päiväkodin tavoin, paras alkaa ymmärtämään se todellisuus...
Tsemppiä Wilman oikean käyttötarkoituksen oppimiseen
Opettaja on ehkä juuri oppinut oman luokkansa oppilaat etunimeltä.
Mitä raportoitavaa hänellä vielä olisi, kun ei muista edes kaikkien sukunimiäkään.
Opetus ei ole kunnolla alkanutkaan ja sulle pitäs jo wilmaviestejä lähetellä.
Voe voe.
Jaa, että koti-ja kouluasioita saa hoitaa työpaikalla. Tuota en tiennytkään.
Olen sellaisissa töissä, ettei edes omaa henkilökohtaista kännykkä saa pitää työaikana taskussa, eikä muuallakaan. Omat asiat hoidetaan tauolla ja työajan jälkeen ja vapailla ja lomilla.
Sinulla on varmaan esikoinen nyt aloittanut koulun. <3 Mutta vakavasti: olet nyt vähän hupsu.
Olihan tämä vitsi, olihan... muuten tulee pitkät 9 vuotta..
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että koti-ja kouluasioita saa hoitaa työpaikalla. Tuota en tiennytkään.
Olen sellaisissa töissä, ettei edes omaa henkilökohtaista kännykkä saa pitää työaikana taskussa, eikä muuallakaan. Omat asiat hoidetaan tauolla ja työajan jälkeen ja vapailla ja lomilla.
Aika jännä juttu, että työpaikkoja ja työtehtäviä on erilaisia.
Kun poikani oli alaluokilla, wilmaan tuli viesti, että on sanonut jotain sammakoksi. Ihan oikeesti.
No hehheh.