Mistä mä saaan anabolisia?
Kommentit (16)
Sydänviat, erektio-ongelmat, hallitsemattomat aggressiot. Nämä saat ku vedät steroideja.
Jos mä laitan tähän tilinumeroni, niin maksat mulle 200 e. Kun maksu näkyy, ilmoitan sulle paikan, josta saa tulla hakemaan.
Anabolisissa on vain yksi vika: se kasvattaa sydänlihasta. Eli aika varmasti viiden vuoden käytön jälkeen saat sydänoireita. Kymmenen vuoden kuluttua hyvin todennäköisesti sydän sitten leikkaa kiinni.
Että ne nätimmät lihakset on aika saakelin pieni juttu siinä vaiheessa. Voin kokemuksesta kertoa, että siinä vaiheessa kun käyt viikottain sydänfilmissä ja syöt päivittäin betasalpaajia, niin ei voisi kuule vähempää se isompi hauis kiinnostaa. Ja kuten sanoin: kokemuksesta.
Tuskin täältä ainakaan. Kysele diileriltäsi, jos ei ole suoraan, niin tee tilaus. Ja muista myös maksaa, muuten tapaat lisää sreroidi miehiä.
Huom. Ihan v*tun laitonta!
Anabolisia saa oikeaan tarpeeseen reseptillä apteekista.
Mä enn osaa käyttää bitcoinia. Laiitonnta ostaaa noin kovia aineita.
Anabolisia saa käsittääkseni tuoda ulkomailta omaan käyttöönsä
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Anabolisia saa käsittääkseni tuoda ulkomailta omaan käyttöönsä
mies51v
Lisäyksenä mikään nainen ei ole sen arvoinen, että saat sydärin 4 kypäsenä
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Anabolisissa on vain yksi vika: se kasvattaa sydänlihasta. Eli aika varmasti viiden vuoden käytön jälkeen saat sydänoireita. Kymmenen vuoden kuluttua hyvin todennäköisesti sydän sitten leikkaa kiinni.
Että ne nätimmät lihakset on aika saakelin pieni juttu siinä vaiheessa. Voin kokemuksesta kertoa, että siinä vaiheessa kun käyt viikottain sydänfilmissä ja syöt päivittäin betasalpaajia, niin ei voisi kuule vähempää se isompi hauis kiinnostaa. Ja kuten sanoin: kokemuksesta.
Eikä me lääkäritkään olla ihmeiden tekijöitä. Propranololilla saadaan ylisuuri sydän jotenkin rauhoittumaan, mutta kun sen rakenne on mennyt heikoksi ylikasvun takia, niin se on herran haltuun. Toivotaan toivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä enn osaa käyttää bitcoinia. Laiitonnta ostaaa noin kovia aineita.
Suomalaiiinen sotilas ei juoksekaaan enää puolta matkaa lyhempää kuupperissa kuin venäläinen vaaan kllllin pitusen matkan jopa pidempäään.
Ei kannata käyttää. Puhdasta treeniä vain niin hyvä tulee. Vie aikaa, mutta se kannattaa kaikenikäisenä.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Sydänviat, erektio-ongelmat, hallitsemattomat aggressiot. Nämä saat ku vedät steroideja.
Siis erektio ongelmia ei ole kun vedät aineita, mutta kun lopetat käytön niin oma tuotanto on 0 ja olet impo hetken aikaa. Kuureissa kyllä olet seksipeto
mies51v
Analogisia stereoita saa Gigantista.