Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ritan vauveliinipauveliini imee tissiä jatkuvasti

Vierailija
14.08.2019 |

Miks pitää päivittää ig kokoajan ja näytellä vauvan imetystä ketään ei vittuukaan kiinnosta nähdä isoja tissejä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tätä, ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä Ritan ja Akin lapsi on tulonlähde heille. Kertoivathan tilin kaappauksen yhteydessä menettävänsä ansioita. On väärin lasta kohtaan, kun koko ajan näytteillä julkisuudessa. Joku laki tulisi suojella näiden pienokaisten yksityisyyttä. Voi olla traumaattistakin lapselle, kun joskus isompana tajuaa, että joka tissillä olo yms. yms. esitelty tuhansille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somehutzu.

Vierailija
4/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaikki vaan niiiin hyvin Putin vahtii :))))

Vierailija
5/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette jossain kyttäämässä tämmösten somettelua. Minulla ei näy kenenkään eritekuvat somessa. Istagramissa en ole enkä facessa seuraile tyrkkyjä saati edes kaverilistalla olevia.

Vierailija
6/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon nyt synnärillä ja kun pienokainen tulee maailmaan niin jos se on minusta kiinni niin yhtään naamakuvaa ei tule lapsesta someen. Voin muutaman kuvan laittaa niin että on naama peitossa, mutta yhtään naamakuvaa ei tule ennen kun lapsi pystyy itse päättämään ja ymmärtää päätöksensä.

Vierailija
7/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten seuraatte häntä? Ei ole mikään pakko.

Vierailija
8/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin seitsemäs ihme tapahtunut, tämä heidän vauva.

Vierailija
9/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse te sen päätätte ketä somessanne näkyy.

Minulla ei näy ritoja eikä kardashianeja.

Vierailija
10/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kiinnostaa.

Vierailija
11/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tämä Ritan ja Akin lapsi on tulonlähde heille. Kertoivathan tilin kaappauksen yhteydessä menettävänsä ansioita. On väärin lasta kohtaan, kun koko ajan näytteillä julkisuudessa. Joku laki tulisi suojella näiden pienokaisten yksityisyyttä. Voi olla traumaattistakin lapselle, kun joskus isompana tajuaa, että joka tissillä olo yms. yms. esitelty tuhansille ihmisille.

Apua! Myydään vähänkäytetty lapsi 😯

Vierailija
12/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin valtavan ihanaa ja upeaa lyyliskä imee tisua ja puuttin vahtii vavavav voooom

Vierailija
13/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten seuraatte häntä? Ei ole mikään pakko.

Aivan! Tämän Ritan päivitykset eivät näy minun fiidissäni, koska minua todella ei kiinnosta! Aloittaja kertoo, ettei kiinnosta, mutta kuitenkin seuraa. Onkohan tämä joku älykkyystesti?

Vierailija
14/14 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en Ritaa seuraa mutta olen pari kertaa käynyt katsomassa hänen sivuaan. Tiedänpähän mistä puhun jos annan mielipiteeni asiaan. Minua kauhistuttaa Lyylin julkisuudessa pitäminen. Vanhemmathan eivät omista lapsensa yksityisyyttä. Kunpa Rita ja Aki tajuaisivat tämän. Muuten vaikuttavat fiksuilta ihmisiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän