Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ärsyyntyy keskeytyksistä

Vierailija
13.08.2019 |

Miten teidän miehet reagoivat, jos he lukevat esim. kirjaa ja keskeytätte lukemisen jollain perheen/lasten asialla? Ärsyyntyvätkö? Mieheni ärsyyntyy aina, ja musta tuntuu ettei kotona saa enää edes puhua :( Mutta ehkä mies on normaali ja minä olen epäkohtelias, kun en anna lukea rauhassa? Ärsyyntyvätkö teidän miehet keskeytyksistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä itse ärsyyntyisin jos mun lukeminen jatkuvasti keskeytettäisiin. Mutta ei kai se mies koko aikaa lue? Eiköhän teidän pitäisi keskustella vähän isommistakin asioista.

Vierailija
2/3 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla (huomaamattasi) on sellainen tapa, että yrität puhua miehelle niistä sinänsä ihan tärkeistä asioista usein juuri silloin, kun hänellä on joku keskittymistä vaativa juttu, kuten kirjan lukeminen, kesken, niin ymmärrän ärsyyntymisen. Arkisista asioista keskustelut kannattaisi yrittää hoitaa sellaisina aikoina, kun kummallakaan ei ole mitään tärkeää kesken, esim. kun syötte yhdessä tai kun olette menossa nukkumaan, tai mikä teille nyt sopiikaan.

Tärkeää olisi myös pystyä puhumaan siitä, mikä ärsyttää ja mikä saa kummankin tuntemaan olonsa epämukavaksi tai epävarmaksi toisen seurassa. Syyttelyt ja painostamiset kannattaa jättää minimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyyntyy, hänellä on "aina" jotain tärkeää tekemistä/katsottavaa puhelimella, tietokoneella tai telkkarissa..

Mun tekemiset ei oo ikinä niin tärkeitä, etteikö voisi ajatuksiaan jakaa, mies tai lapset, ilmoitan kyllä erikseen jos teen jotain, mitä en voi keskeyttää (ei sillä, että se mitään muuttaisi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi