Haluaisin toimia ”auttajana” lapsettomille
En tiedä, kauhea fantasia itsellä. Onko naurettava ajatus, kun kyseessä nuori parikymppinen mies.
Toivoisin siis että minua voitaisiin käyttää siittäjänä ja toivona olisi tietenkin ajatuksen toteutuminen, mikä avuksi?
Kommentit (8)
”Jos lähdet toteuttaan niin oletko varma että pystyt olemaan sinut asian kanssa että sit on olemassa sinun lapsi, jonka elämään et pääse mitenkään mukaan.”
Tätä miettisin minäkin. Itseasiassa olisi aika kylmä ihminen, jos moiseen pystyisi.
Mutta noin muutoin; mitä nuorempi mies sitä laadukkaammat siittiöt ja tutkitusti terveimmät lapset, eli sen puoleen on vain hyvä, jos siittäjä on parikymppinen.
Ihminen on biologisesti parhaassa lisääntymisiässä noin 20-25v, myös miehet.
Sinänsä asia ei minua häiritse, haluaisin vain päästä toteuttamaan fantasiaani, ja jos sivutuotteena joku/jotkut saavat itselleen jotain, mitä ovat pitkään etsineet, niin hienoa.
Kiitos vastauksestasi.
Jos kuvittelet, että nuo "lapsettomat" haluaisivat kanssasi kiihkeää seksiä, olet väärässä. Saisit korkeintaan runkata mukiin ja poistua sen jälkeen paikalta. Vieläkö kiihottaa?
Korjauksena vielä edelliseen, ”sinänsä häiritse” pitäisi olla enemmänkin ei haittaa lainkaan. Olen asiaa pohdiskellut jo pitkän sivun, eikä asia näytä tästä muuttuvan.
Etsin tässä nimenomaan sellaisia, jotka toivoisivat ”luomumenetelmää”, sellaisia etin ja alussa juuri kysyin, onko tälläisiä ihmisiä oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Etsin tässä nimenomaan sellaisia, jotka toivoisivat ”luomumenetelmää”, sellaisia etin ja alussa juuri kysyin, onko tälläisiä ihmisiä oikeasti olemassa.
Sun pitäis ymmärtää, että niille lapsettomille kyse ei ole fantasiasta eikä fetissistä, vaan suurta tuskaa tuottavasta tilanteesta. Miksi ihmeessä kuvittelisit, että sellaista kukaan haluaisi, ellei nyt sattuisi sitten olemaan lapseton swingeripariskunta? Ehkä kannattaisi kysellä niistä piireistä, joille kolmas pyörä ei muutenkaan ole ajatuksena vieras?
Juuri kysynkin, onko sellaisia jolle tämä minun fantasia ei ole ongelma tai haitta, sellaisia, jotka haluavat sen lapsen luomumenetelmällä ja that’s it.
En tietenkään leikittele lapsettomuuskäsityksellä - kauhean julmaa.
Eiköhän noita ole, jotka haluaisivat luomun eikä käyttää rahoja kliniikkaan.
Siittämisfantasiamiehiä (ja myös naisia) löytyy.
Et ole uniikki lumihiutale.
Jos lähdet toteuttaan niin oletko varma että pystyt olemaan sinut asian kanssa että sit on olemassa sinun lapsi, jonka elämään et pääse mitenkään mukaan.