Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla tuntuu olevan ystäviä

Vierailija
13.08.2019 |

Ja mulla niitä ei ole yhtään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo sun jatkuva pessimistinen marina, ammattivalittaja.

Vierailija
2/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tuo sun jatkuva pessimistinen marina, ammattivalittaja.

Mä en marise yhtään jos jonkun ihmisen joskus tapaan. Ihan normaaleja juttuja juttelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö jutteleen esim. englanniksi?

Ei mullakaan ole yhtään suomalaista kaveria, mutta ystäviä on useita ympäri maapalloa.

Naispuolista ystävää mulla ei ollut yli 16vuoteen, kun ensin esittävät ystävää ja jokainen on yrittänyt iskeä multa aviomiehen alta kahden vuoden ystävyyden.

Vierailija
4/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella elämää ilman ystäviä. Ystävät ovat todellinen rikkaus.

Vierailija
5/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ole yhtään suomalaista kaveria, mutta ystäviä on useita ympäri maapalloa.

Naispuolista ystävää mulla ei ollut yli 16vuoteen, kun ensin esittävät ystävää ja jokainen on yrittänyt iskeä multa aviomiehen alta kahden vuoden ystävyyden.

Tai sitten sinun aviomies yrittää vikitellä niitä naisia. Tuskin kaikissa naisissa on vikaa, vaan heitä yhdistävä tekijä on miehesi.

Itselläni on muiden ystävien ohella kaksi naispuolista ystävää, joista toinen rouva on iältään 88 ja toinen 93 vuotias. Tuskinpa heidän ikäiset rouvat lähtisivät enää miehesi vikittelyihin mukaan.

Olen tuntenut rouvat yli kuusi vuotta ja näemme noin joka toinen viikko, jolloin juttelemme, käymme ehkä asioilla, autan heitä pienissä arkiaskareissa, esim. viimeksi toin kukkamultaa ja isomman ruukun yhdelle kukalle ja istutimme sen siihen yms. On turha valittaa ystävättömyydestä, jos itse ei huoli erilaisia ystäviä.

Vierailija
6/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinun aviomies yrittää vikitellä niitä naisia. Tuskin kaikissa naisissa on vikaa, vaan heitä yhdistävä tekijä on miehesi.

Muuten loistava teoria, ystävät olivat eri naisia mutta niin olivat myös miehet kaksi eri henkilöä 👍 En ikinä enää luota yhteenkään naiseen.

Harrastuksissa esim peli scene ja sali, joten eipä tuo haittaa

Vierailija
7/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varr är dej skulkamrad? Allla livet på egen väg tilll.

Vierailija
8/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella elämää ilman ystäviä. Ystävät ovat todellinen rikkaus.

Ei kaikille, niin se vaan 8n. Itse en välitä ystävistä, viihdyn yksin tai pienen perheeni kanssa.

Vierailija
9/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on muiden ystävien ohella kaksi naispuolista ystävää, joista toinen rouva on iältään 88 ja toinen 93 vuotias. Tuskinpa heidän ikäiset rouvat lähtisivät enää miehesi vikittelyihin mukaan.

Olen tuntenut rouvat yli kuusi vuotta ja näemme noin joka toinen viikko, jolloin juttelemme, käymme ehkä asioilla, autan heitä pienissä arkiaskareissa, esim. viimeksi toin kukkamultaa ja isomman ruukun yhdelle kukalle ja istutimme sen siihen yms. On turha valittaa ystävättömyydestä, jos itse ei huoli erilaisia ystäviä.

Kuka haluaisi kaveerata 50vuotta vanhemman kanssa, jonka kanssa ei ole MITÄÄN yhteistä?

Arkiaskareita on omassa huushollissa ihan tarpeeksi, kun on perhe ja eläimiä

Vierailija
10/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyteen kuulu vastavuoroisuus.

Mitä vastavuoroisuutta on vieraan ihmisen omaishoidossa?

Vierailija
11/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne. Paras nuoruudenystävä iski miehen jonka kanssa minulla oli aluillaan oleva suhde. Ei edes kertonut vaan asia piti itse ymmärtää. Myöhemmin toinen naispuoleinen kaveri flirttasi niin ällöttävästi mieheni kanssa, että eipä siitäkään kaveruudesta oikein nauttinut. Jopa suoraan kysyi että tajuanko miten onnekas olen kun minulla on sellainen mies...

Nykyään paras ystävä on sisko, ja lisäksi lapsen kaverin äiti lenkkikaverina. Naisiin ei minun kokemuksen mukaan oikein ole luottamista.

Vierailija
12/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla facebookissa yli 400, lasketaaks se.

Vierailija
13/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aikuiset ihmiset vielä brassailee sillä. Koulutus, raha, ystävät ne on tämän ajan 

Vierailija
14/14 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama tilanne. Paras nuoruudenystävä iski miehen jonka kanssa minulla oli aluillaan oleva suhde. Ei edes kertonut vaan asia piti itse ymmärtää. Myöhemmin toinen naispuoleinen kaveri flirttasi niin ällöttävästi mieheni kanssa, että eipä siitäkään kaveruudesta oikein nauttinut. Jopa suoraan kysyi että tajuanko miten onnekas olen kun minulla on sellainen mies...

Nykyään paras ystävä on sisko, ja lisäksi lapsen kaverin äiti lenkkikaverina. Naisiin ei minun kokemuksen mukaan oikein ole luottamista.

Mulla on 2 siskoa mutta eivät halua olla tekemisissä kanssani. Mietin pitkään, missä on syy mutta tämä sama tilanne ollut ihan minun syntymästäni lähtien. Eivät esim koskaan käyneet kylässä kun 18v asuin yksin heitä lähellä ja pyysin heitä kahville. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme