Iso mies pienellä varustuksella?
Olen siis 190cm mies, painoa reilusti yli 100kg. Jalan koko 46 ja isot kädet. Onko elimeni pieni kun se on varmaan vain 10cm erektiossa tai korkeintaan hoeman yli?
Kommentit (14)
Miehen yhteismitta on aina 200 senttiä.
Mä oon 176cm ja 18-19cm kulli mikä ei mahdu vessapaperirullan sisään. Lyhyyden vuoksi naiset ei kiinnostu. Tänään juuri eräs nainen katsoi kadulla halveksuen että ''mitäs tuo hobitti tuolla tallustaa, varmaan pieni munakin hänellä!''
Sikäli kun totta niin auts. Pieni se on itselläkin lahkeessa mutta sentään normin rajoissa. En osaa sanoa mitään rakentavaa. Omakin mitättömyys on laittanut miettimään lopullista ratkaisua omalle kohdalle.
190+10=200 kirjoitti:
Jee niinku tosi hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Sikäli kun totta niin auts. Pieni se on itselläkin lahkeessa mutta sentään normin rajoissa. En osaa sanoa mitään rakentavaa. Omakin mitättömyys on laittanut miettimään lopullista ratkaisua omalle kohdalle.
Hienoa, 14/4.5-mies on ottanut askeleen oikeaan suuntaan. Me ollaan tosi onnellisia sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
190+10=200 kirjoitti:
Jee niinku tosi hauskaa.
Oho, enpä ole tullut ajatelleksi. Olen 183.5 senttiä pitkä ja se on 16.5cm :D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 176cm ja 18-19cm kulli mikä ei mahdu vessapaperirullan sisään. Lyhyyden vuoksi naiset ei kiinnostu. Tänään juuri eräs nainen katsoi kadulla halveksuen että ''mitäs tuo hobitti tuolla tallustaa, varmaan pieni munakin hänellä!''
Et ole lyhyt vaan aikalailla keskimittainen. Monikaan ei pidä sinua liian lyhyenä. Monelle tuttavalleni olisit juuri ihannepituinen.
Ei tuossa ole mitään logiikkaa. Olen ollut aina pieni mies, nuorempana jopa 169cm ja 62kg, kalu 19,5cm / 15cm. Vähän suhteeton pienellä miehellä ja aina tiellä, varsinkin nukkuessa ja aamuseisokissa. Mutta minkäs teet, sen kanssa on eletty. Niin kauan menee hyvin kun on pussit tyhjä eikä keuli.
On pieni jos noin kookkaalla miehellä on 10cm kulli. Mua naurattais jos livenä näkisin 😀 ps. Onko vielä mahan alla...?
On osunut kohdalle, ei hyvä yhtälö.. yhteen kertaan jäi.
Joo,ei hyvä yhtälö. Myös ekan ja viimeisen kerran testattu..
Prinssinakki, huvittavaa..