Perheenisä Hannu tuli 46- vuotiaana kaapista ulos
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006202382.html
Mitä ihmettä? Näkeehän sen jo tuosta kuvasta, että kirkkain värein pelaa homoliigassa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveän suuri petos vaimoa kohtaan. Erikoista, että lapset sanovat isälleen vain, että tuo on ihan ok, vaikka isä oli äärimmäisen epärehellinen lasten äitiä kohtaan. Sitten kun mies ihastui johonkin nuoreen jolppiin, niin kaatoi koko roskan naisen niskaan ja nainen sai ruveta keräämään elämänsä palasia.
Vaikka ei haluaisi kenellekään tunnustaa homouttaan, pitäisi olla sen verran kunnioitusta toista ihmistä kohtaan, ettei perusta perhettä ilman todellista kiinnostusta kumppaniinsa.
Katsos kun ajatus on, että se kiinnostus vaimoa kohti kasvaa ja miehiä kohti häviää, kun vaan on ajattelematta asiaa ja aktiivisesti elää heteroelämää. Ja tämähän ei toimi ja on petos vaimoa, perhettä ja itseä kohtaan.
Eli ajatus on kokeilla, josko toista ihmistä käyttämällä oppisi olemaan hetero. Todella reilua.
Surullista, jos tiennyt pitkään? Elänyt elämää, jota ei ole halunnut ja "rakastellut" kumppania, jonka todennäköisesti kokenut vastenmieliseksi.
Sääliksi käy myös entistä rouvaa, joka on menettänyt parhaat vuotensa ☹
Mua ahdistaa aina kun luen näitä tarinoita, koska epäilen omaa miesystävääni homoksi. Olen kysynyt suoraan ja mitään hän ei myönnä. Siksi keikun suhteessa kun en voi olla varma ja en halua jättää toista perättömän luulon vuoksi.
Halveksin miehiä, jotka vievät naiselta parhaat vuodet ja huijaavat itsensä perheenisäksi.
yrittääkös häiriinyt aloittaja linkittää homoiksi?
tätä skeiidaa liikkuu vauvelissa, pihalla sekä korttelissa huutamassa asiakkiden perässä.
jotkut yrittää saada koivukyläänkin kinuski taloon haistelemaan.
Toivottavasti vaimo saa ammatti-apua. Tuo kuitenkin pettämistä, vielä enemmän jopa kuin että olisi käynyt toista naista panemasta.
Tässä asiassa olen vaimon puolella.
Mitenkäs tuo on voinut olla 5 vuotta sitten 46-vuotias, jos on syntynyt 70-luvulla...?
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niin surullisia juttuja. Olisiko se ollut nyt vaikeaa myöntää edes sille vaimolle että on homo, eikä perustaa perhettä valheen varaan. Mieluiten ennen mitään suhdetta niin ei olisi toisen elämä järkkynyt tajutessaan ettei toinen ole ikinä rakastanut romanttisesti/halunnut seksuaalisesti. Muuten kyllä pointsit rohkeudesta ja itsensä hyväksymisestä. Kulissiliitoissa kärsii molemmat osapuolet.
Suomessa on edelleen paljon ihmisiä joiden mielestä homo jen pitäisi elää kaapissa. Ottaa vaan joku nainen ja elää normaalisti, mieluiten vieläpä perheellisenä. Samat ihmiset loukkaantuu ja pitää homosaationa sitä, jos kouluissa lapsille kerrotaan, että on ihan ok olla homo.
Voisin kuvitella että heteroavioliitossa elävät homot/lesbot haluavat pitää kaikin keinoin salaisuutensa joten luulen ap että Hannun pukeutumistyyli on muuttunut vasta kun on kertonut homoudestaan avoimesti.
Katsos kun ajatus on, että se kiinnostus vaimoa kohti kasvaa ja miehiä kohti häviää, kun vaan on ajattelematta asiaa ja aktiivisesti elää heteroelämää. Ja tämähän ei toimi ja on petos vaimoa, perhettä ja itseä kohtaan.