Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin kanssa matkalla, en enää ihmettele miksi hän on lihava!

Vierailija
12.08.2019 |

Haluaa syödä todella usein, koko ajan litkimässä ties mitä jääkahveja... ei ihme että on hiukan pulleampi... itse olen vielä ihan ähkyssä ja hän haluaa mennä jo syömään seuraavaan paikkaan!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät juu ja jotkut vielä haisevat pahemmalle kuin märkä koira. Oleppa siinä jossakin 9m2 huoneessa sitten kuonan katkussa ja nauti lomasta oksennusta pidätellen. Lopulta sanot josko olisi aika molempien mennä suihkuun, saat syytöksen olevasi paska ilkeä jätkä.

Vierailija
22/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä on provoa? En ole aloittaja mutta samaa mieltä. Lihavat syövät enemmän ja epäterveellisemmin.

No eiköhän tuon tiedä joka ikinen täyspäinen ihminen? Ihan itsestäänselvä asia. Ei tarvitse aiheesta tehdä 5 aloitusta joka päivä.

Provo tämä on, ei kukaan kaveri haukkuisi AV palstalla tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä on provoa? En ole aloittaja mutta samaa mieltä. Lihavat syövät enemmän ja epäterveellisemmin.

No eiköhän tuon tiedä joka ikinen täyspäinen ihminen? Ihan itsestäänselvä asia. Ei tarvitse aiheesta tehdä 5 aloitusta joka päivä.

Ei tarvitse tehdä aloitusta? Jo jokin aika sitten meni rikki se rajapyykki, että maailmassa on enemmän ylipainoisia kuin aliravittuja, eikä silti kellot kellään soi?

Vierailija
24/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syövät juu ja jotkut vielä haisevat pahemmalle kuin märkä koira. Oleppa siinä jossakin 9m2 huoneessa sitten kuonan katkussa ja nauti lomasta oksennusta pidätellen. Lopulta sanot josko olisi aika molempien mennä suihkuun, saat syytöksen olevasi paska ilkeä jätkä.

Mun koira tuoksuu ihanalle kun sen turkki on märkä, ja muutenkin.

Vierailija
25/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa sää oikein lomailet, ja missä?

Jos se näyttää- tuntuu- ja haisee koirankopille, niin todennäköisesti olet lomalla koirankopissa (toivottavasti oman)koirasi kanssa.

Vierailija
26/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä aloitusta? Jo jokin aika sitten meni rikki se rajapyykki, että maailmassa on enemmän ylipainoisia kuin aliravittuja, eikä silti kellot kellään soi?

Elämästäsi tulee aika raskasta jos aiot käyttää sen ylipainovalistukseen keskustelupalstoilla 😉

T. 160/87 omena

Vierailija
27/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että pyöreys on söpöä ja, et lihavat ovat hauskoja. Pääasia, että on hauskaa.

Nauru pidentää ikää.

Vierailija
28/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilla minäkin usein syön paljon koska haluaa lomamatkalla rentoutua ja edes hetkeksi ottaa taukoa jatkuvasta syömisen tarkkailusta (joka ainakin minulla on pakollista ettei mene ylipainon puolelle). Lisäksi ruokakulttuuri on iso osa matkakokemusta, aika outoa käydä esim Japanissa ja olla kokeilematta niitä useita kymmeniä erikoisuuksia mitä siellä saa.

Vierailija
29/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ku tänään kaikki Berliinin munkit oli ostettu klo. 11 mennessä. Olisin ostanut kaksi. :(

T. Pullukka äityli

Vierailija
30/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi kiinnostamaan, että mitä höm syö tarkalleen.

Vierailija
31/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on lepposia, ei ne keksi muille kepposia.

Vierailija
32/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n pointin. Lihavat ovat lihavia siksi että ovat persoja herkuille.

Minun pomoni, joka on hyvin lihava, halusi kerran kiitokseksi jostain asiasta tarjota minulle kahvit kahvilassa. Mielihyvin otin kahvitarjouksen vastaan. Pomo ällistyi kun en halunnut kahvileipää kylkeen: ”Mikset sinä laiha ihminen ota viineriä?” Sitten hän oivalsi itsekin että jaa, ehkäpä siksi juuri olet laiha.

Vierailija
33/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ku tänään kaikki Berliinin munkit oli ostettu klo. 11 mennessä. Olisin ostanut kaksi. :(

T. Pullukka äityli

Ohhoh, kylläpä ne tykkää munkeista Berliinissä. 😮

Vierailija
34/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas joku keksi pyörän.

Vierailija
35/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n pointin. Lihavat ovat lihavia siksi että ovat persoja herkuille.

Minun pomoni, joka on hyvin lihava, halusi kerran kiitokseksi jostain asiasta tarjota minulle kahvit kahvilassa. Mielihyvin otin kahvitarjouksen vastaan. Pomo ällistyi kun en halunnut kahvileipää kylkeen: ”Mikset sinä laiha ihminen ota viineriä?” Sitten hän oivalsi itsekin että jaa, ehkäpä siksi juuri olet laiha.

Minä olen hoikka, mutta perso herkuille. Tuttavapiirissäni on jokunen ihminen, joka ei ota kahvin kanssa koskaan makeaa. Osa on hoikkia, osa ei. Herkuttelijakin voi olla hoikka ja kotiruoallakin voi tulla lihavaksi.

Vierailija
36/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en taas ymmärrä, mikä järki on lähteä jonkun hyvänpäiväntutun kanssa reissuun ja vielä samaan huoneeseen. Ystävän syömätavat ja hajut luulisi olevan jo tiedossa ja jos ne ei itselle sovi, niin menee reissuun jonkun muun kanssa.

Vierailija
37/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koira tuoksuu ihanalle kun sen turkki on märkä, ja muutenkin.

Niin ku sä rakastat sitä sun haisevaa koiraa.

Muut ovatkin sitten eri mieltä.

Vierailija
38/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Berliinin munkit on loppu sillon otetaan Dallaksen pullia.

Vierailija
39/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pullukka äityli

Ohhoh, kylläpä ne tykkää munkeista Berliinissä. 😮

Suomessa olis takuulla ollut tuohonaikaan vielä munkkeja jäljellä. Nyt en mene kyllä ikinä Berliiniin.

Vierailija
40/56 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en taas ymmärrä, mikä järki on lähteä jonkun hyvänpäiväntutun kanssa reissuun ja vielä samaan huoneeseen. Ystävän syömätavat ja hajut luulisi olevan jo tiedossa ja jos ne ei itselle sovi, niin menee reissuun jonkun muun kanssa.

Aiheiden keksiminen av:lle on työlästä puuhaa. Täällä ollaan aika ronkeleita. Noin sitä sitten joutuu alas vajoamaan, kuin että lihavan kanssa lomalle ja syömistään katselemaan. Ja joutuiko vielä hajujakin haistelemaan. Voi elämä.