Yksinkertainen kysymys suostumuksesta
Jos suostumus seksiin on annettu, onko se voimassa aktin loppuun asti ellei toinen sano haluavansa lopettaa? Vai pitääkö suostumusta kysyä uudelleen esim. puolen minuutin välein?
Kommentit (9)
Ap saa pelkkää lahnaseksiä? Tosin siinäkään ei pitäisi jäädä epäselväksi, nauttiiko nainen. Amatööri.
Minua kiinnostaa se että syyllistyykö nainen raiskaukseen jos valehtelee käyttävänsä pillereitä/kierukkaa. Ainakin se täyttää sen kriteerin että seksi oli erilaista kuin mihin mies oli suostunut.
Vastaava tatuointi seksin harrastamiseen. Harrastamalla seksiä hyväksyt ehdot. Tällä tavoin muodostuva sopimus on lainvoimainen toisaallakin niin miksei tässä?
https://im.mtv.fi/image/6005328/landscape16_9/1600/900/bf78a7c89ac6cd09…
Kyllä mun mielestä naisen pitää tauotta hokea "minä suostun" kun häneen penetroidutaan. Koko ajan. Aivan koko ajan. Vikisevällä äänellä.
Koko ajan kun sekstaat ekaa kertaa naisen pitää olla mukana. Jos hän makaa silmät tiukasti suljettuina eikä liikahdakaan kyse on raiskauksesta. Kyllä, vähintään puolen minuutin välein naisen pitää tehdä jotain joka osoittaa että hän on mukana. Hymyilee, huokailee, liikkuu mukana, tekee aloitteellisesti sinulle asioita. Nämä tällaiset kysymykset paljastavat että joko miehellä on poikuus tallella tai hän on ihan järkyttävän huono sängyssä. Niin huono että on epäselvää onko kyse raiskauksesta. Älä hyvä mies jatka jos et saa naiselta MITÄÄN vastakaikua sängyssä. Jos noin käy aina, lue joku seksiopas ja yritä miettiä millä viet naisen halut.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa se että syyllistyykö nainen raiskaukseen jos valehtelee käyttävänsä pillereitä/kierukkaa. Ainakin se täyttää sen kriteerin että seksi oli erilaista kuin mihin mies oli suostunut.
Ei syyllisty.
Mies haluaa seksiä ja siihen ryhtyi. Jos itse ei halua isäksi, mies toki suojaa itsensä. Sinun isäksi tulemisesi on vain sinun vastuullasi.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti parempi, että jätät panohommat kokonaan muille.
Tämäpä juuri. Jos et ole ihan varma, onko tekosi raiskaus vai yhteisesti harrastettua seksiä, niin vinkkinä: älä tee sitä ollenkaan.
Tässä ei ollut mitään ongelmaa niin kauan kun miehet panivat vaan toisiaan. Naiset on liian monimutkaisia ja sotkee luonnon järjestyksen, joka on gay.