Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille?

Vierailija
11.08.2019 |

Saatteko yhdyntä orgasmin, tai g piste oragasmin yhdynnässä? Oletteko vielä naimisissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä enkä enää naimisissa. Orkut toimii, kiitos kysymästä!

Vierailija
2/5 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ole kovin tarkka termeistä, joten älkää suuttuko jos käytän vääriä ilmaisuja.

Helpoiten saan orgasmin klitoriksen päätä stimuloimalla kun olen oikeallalailla kiihottunut. Nuolemalla, imemällä tai sormin.

Lisäksi saan joskus emätin/ydyntäorgasmeja ilman, että ne liittyisivät oleellisimmin klitoriksen pään stimulointiin vaan se lähtee todella kiihottuneessa tilassa liikkeelle emättimen sisältä. Se tuntuu vahvimmin emättimen sisällä eli niissä klitoriksen osissa, jotka ovat emättimen seinämien sisällä, mutta myös klitoriksen päässä ja emättimen suulla. Yhtä hyvältä se tuntuu kuin tuo ensimmäinen orgasmi, henkisesti ehkä vielä tyydyttävämmältä koska saan siitä jotain erityistä onnistumisen tunnetta myös.

Olettaisin, että vähän sama kuin mies voi saada orgasmin koko kalu syvällä pimpissä tai vain vartta runkaten koskematta ollenkaan kärkeen. Ensin mainitulla tavalla moni tulee helpommin, mutta jotkut myös toiseksi mainitulla tavalla. Jotkut jopa helpommin vain vartta runkaten vrt. yhdyntäorgasmi.

Näitä olen saanut lähärissä, en vielä kertaakaan ratsastaessa. Takaapäin en ole varma onnistuisiko. En ole saanut orgasmia pelkästä sormetuksesta vaginan sisälle vaikka nautin siitäkin, silloin tarvitsen myös klitoriksen pään stimulointia saadakseni orgasmin.

Olen naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa seksi toimii. Erokin on ollut silti joskus lähellä, onneksi ei erottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Seksi on hyvää ja nautinnollista. Tulen klitoriksen kautta

Vierailija
4/5 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ole kovin tarkka termeistä, joten älkää suuttuko jos käytän vääriä ilmaisuja.

Helpoiten saan orgasmin klitoriksen päätä stimuloimalla kun olen oikeallalailla kiihottunut. Nuolemalla, imemällä tai sormin.

Lisäksi saan joskus emätin/ydyntäorgasmeja ilman, että ne liittyisivät oleellisimmin klitoriksen pään stimulointiin vaan se lähtee todella kiihottuneessa tilassa liikkeelle emättimen sisältä. Se tuntuu vahvimmin emättimen sisällä eli niissä klitoriksen osissa, jotka ovat emättimen seinämien sisällä, mutta myös klitoriksen päässä ja emättimen suulla. Yhtä hyvältä se tuntuu kuin tuo ensimmäinen orgasmi, henkisesti ehkä vielä tyydyttävämmältä koska saan siitä jotain erityistä onnistumisen tunnetta myös.

Olettaisin, että vähän sama kuin mies voi saada orgasmin koko kalu syvällä pimpissä tai vain vartta runkaten koskematta ollenkaan kärkeen. Ensin mainitulla tavalla moni tulee helpommin, mutta jotkut myös toiseksi mainitulla tavalla. Jotkut jopa helpommin vain vartta runkaten vrt. yhdyntäorgasmi.

Näitä olen saanut lähärissä, en vielä kertaakaan ratsastaessa. Takaapäin en ole varma onnistuisiko. En ole saanut orgasmia pelkästä sormetuksesta vaginan sisälle vaikka nautin siitäkin, silloin tarvitsen myös klitoriksen pään stimulointia saadakseni orgasmin.

Olen naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa seksi toimii. Erokin on ollut silti joskus lähellä, onneksi ei erottu.

Parempi vertaus olisi ehkä ollut verrata klitoriksen päätä stimuloimalla saatavaa orgasmia pääasiassa terskaan keskittyvään stimulointiin. Ja emätinorgasmia lähinnä peniksen varteen, mutta kuitenkin koko penikseen kohdistuvan stimuloinnin antamaan orgasmiin. Mutta pointti "sävyerosta" tuli selväksi. Hyviä orgasmeja molemmat.

Itse aloin saada vastaavia yhdyntäorgasmeja 40 täytettyäni. Iloinen yllätys uudessa suhteessa. Sitä ennen tarvitsin aina myös klitoriksen päähän keskittyvää stimulointia saadakseni orgasmin. En ole naimisissa.

N46

Vierailija
5/5 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaako AP et klitoris on vaan se näkyvissä oleva osa?

Mutta niin. En ole saanut ja kyllä, olen edelleen naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän