LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Eetu ja Sofia on jotenkin todella söpöjä yhdessä :D
Eihän sofia oo yhtään kiinnostunu eetusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuollainen asuntorahoituspäällikkö (Nea) tekee työkseen?
Hienompi nimike tavalliselle lainaneuvottelijalle. Ei vaadi kovin suurta salapoliisityötä löytää googlen kautta työpaikka ja Linkedin-profiili.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi temptation island vai love island?
Molemmissa on puolensa, temppareissa juodaan ja siks sisältö ja osallistujat "bilepainotteista" ja siihen liittyvää sekoilua. Love islandissa enemmän tutustutaan ja tuodaan ittensä tykö eri tavalla...
Sami Kuronen grilleineen kuitenkin mennen tullen parempi kun Shirly kuka käy >10 kertaa kauden aikana.
Ja love islandin pääsee enemmän elään mukaan kun ei tuu spoilereita ja on tuo sovellus ja pääsee ite vaikuttamaan. Ja kun lähetys joka päivä....
Saa nähdä miten BB sopii vielä tähän syksyyn näiden lisäksi :D
Mä kyllä odotan temppareita ja samin grillaus hetkiä😉
Vierailija kirjoitti:
Joel on 22v ja kaljuuntuu jo sekä näyttää ikäistään reippaasti vanhemmalta. En ole miehilläkään helppoa :D
Joel näytti kyl vanhemmalta ku 22v, mut jotenki puheesta huomas et on vielä tosi nuori.
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut että Oliver pääsee valitsemaan viimeisenä. Olisi ollut hyvä kontrasti sille että on itse ollut niin suosittu tuolla. Jotenkin tylsää että hän sai nyt haluamansa, olisi ollut parempaa draamaa että pääsee/joutuu valitsemaan viimeisenä eikä olisi saanut Neaa.
Se olisi ollut todella herkullinen uusinta, kun Oliver olisi valinnut vikana ja vaihtoehtoina olisi ollut sanni ja molly, jotka kumpikin olisi ollut onnesta soikeena ja joille kummallekin antoi jo kertaalleen pakit.
Tyhmä valintajärjestys.
Laittaisin Eetun stailaukseen ja puheopetukseen. Tulisi parhaimman näköinen kaveri. Itsetuntoa ja huumorintajua lisää.
Nyt on jotenkin sellainen anteeksipyytelevä huono Patikopio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuollainen asuntorahoituspäällikkö (Nea) tekee työkseen?
Hienompi nimike tavalliselle lainaneuvottelijalle. Ei vaadi kovin suurta salapoliisityötä löytää googlen kautta työpaikka ja Linkedin-profiili.
Harhaanjohtavaa laittaa näitä päällikkö liitteitä ja sit työnkuva onkin jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Verratkaa Joelia ja Tommya, 22 vs 28, kumpi näyttää freesimmältä?
Tommy menisikin melkein jostai 18 vuotiaasta ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu on kyl todella yököttävä ja sen puhe epämäärästä mönkerrystä..sais lentää pihalle.
Musta jotenki ei olemukseltaan sovi tonne. Tulee ihan se BB Esa mieleen. Sellane omituinen Mensan jäsen.
Mut Esa A:han oli paras ja erilaisuudessaan täydellinen BB-asukas! Parasta oli kun Esa pikkuhiljaa rentoutui ja lämpeni niin, että hymyili ja jopa vitsaili(!). Esasta tuli ainakin Danan ja Kätlinin kaveri. Ja voitti pronssia, eli kansa tykkäsi. Mitähän Esalle kuuluu nykyään...ohis.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi temptation island vai love island?
Tempparit todellakin 😂 siellä tapahtuu paljon enemmän ja Sami Kuronen iltanuotion hiillostuksineen on parasta viihdettä.
Nikita tulee saamaan kyllikseen Tommyn liimautumisesta.
Sannin bikinien kaivelu vakosesta ja perseiset kädet uutta tulokasta halatessa. Hyi hemmetti
Mietin pitkään miksi Tommy näyttää tutulta.. sitten tajusin että sehän näyttää vähän frendien siltä yhdeltä!!!
Se selostajamies sarkastisine välihuomautuksineen on mun lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä odotan temppareita ja samin grillaus hetkiä😉
Kurosen grillistä pitäisi tehdä tällainen 6 päivänä viikossa ilmestyvä sarja. Katsoisin joka jakson innolla!
Vierailija kirjoitti:
Nea vaikuttaa tosi suloiselta ja on vielä todella kaunis. Tulee varmasti pääsemään pitkälle ohjelmassa.
Ilman meikkejä ei minkään näköinen. Liikaa tungettu tekoripsiä pieniin silmiin. Kamalat ohuet hiukset ja keskipää jakaus leventää naamaa. Itsevarma alkuvaikutus joka varmasti vetosi miehiin. Hänkin vaihdetaan parempaan heti kun uusi kauniimpi ilmestyy.
Pahoin pelkään, että Sofia näkee Eetussa pelkän ystävän. Toivottavasti olen väärässä, heistä tulisi varmaan suosituin pari tuolla.
Arttua harmitti selvästi kun Oliver vei Nean ja siksi sanoi niin tylysti Sannille. En tiedä menikö multa jotain ohi, mutta miksi Sanni käyttäytyi kuin heillä olisi jo joku suhde Artun kanssa?
Nikita ei varmaan jaksa Tommia pitkään, heti kun tulee joku mieleinen mies, jättää Tommin.
Mä oikeesti pahoin pelkään, et tuos tulee käymään vielä niin et Nikita ihastuu Tommyyn enemmänki, Tommy ei kuitenkaa halua oikeasti sitoutua ja sit tulee itku ja poru. Toivottavasti olen väärässä, mut vähän pleijeri-vibat Tommysta tulee