Mulle tarjottiin eläkeläislippua 46-vuotiaana
Lippukassan myyjä oli ehkä noin 35-vuotias itse ja kysyi multa (46 v), että eläkeläislippu vai tavallinen.
Siihen loppui kuvitelmat nuorekkuudestani. Vaikka mulla ei ole harmaita hiuksia ja olen hoikka ja pukeudun nuorekkaasti ja urheilullisesti, niin näköjään naamarypyt ja suonikkaat kädet saavat näyttämään vanhemmalta kuin olen. Olen kuvitellut näyttäväni ehkä noin 50-vuotiaalta, mutta 60+ ikä musertaa. Onko muille käynyt samalla tavalla?
Kommentit (38)
Ite oisin ottanut, jos kerran tarjottiin.
Jos myyjä olis kysellyt eläkeläiskorttia, niin olisin alkanut moittia nuorisolaista huonosta käytöksestä ja nillittänyt, kuinka eläkeläisiä aina sorretaan. t. 50-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Ite oisin ottanut, jos kerran tarjottiin.
Jos myyjä olis kysellyt eläkeläiskorttia, niin olisin alkanut moittia nuorisolaista huonosta käytöksestä ja nillittänyt, kuinka eläkeläisiä aina sorretaan. t. 50-vuotias
😂 näin olisin toiminut myös. Valittanut samalla takuueläkkeen pienuutta ja kuinka huonot alennukset ja edut eläkeläisillä on.
Minua teititeltiin kerran 17-vuotiaana sairaalassa: "Tässä ovat nämä Teidän lääkkeenne, olkaa hyvä!" Teitittelijä oli suomalainen nuori hoitaja.
Ei oo käynyt. Just kysyttiin papereita, kun ostin citymarketista yhden siiderin. Kassalla oli nuori tytrö.Mutta olenkin vasta 45 v.
Toisaalta, miesystäväni 13-vuotias poika kysyi minulta, että olenko yli vai alle 50 v. Että silleen :) Nuoriso ei oikein hahmota meidän vanhojen ikää.
Minuakin pojuttelee 50+ mammat. Olen 41v nainen. Naiset tulee seniiliksi hurjan aikaisin.
Mä täytän ensi kuussa 46v. Mua eräs mummo, hän iältään 66v luuli minua samanikäiseksi kuin hän. Tiesi kyllä että mulla on 10v lapsi joten en ymmärtänyt hänen logiikkaansa.
Ei ole kokemusta.
Kerran menin käymään pojan koululla (yläaste) ja välitunnilla ollut tyttölauma tuli tohkeissaan selittämään minulle jostain viikonlopun bileistä ja että tulenhan paikalle. Kerroin tytöille tiukasti olevani täällä koululla käymässä isähahmona. Tytöt pahoittelivat ja kertoivat sekoittaneensa minut paikkakunnalle lupaavan jääkiekkouransa vuoksi muuttaneeseen uuteen poikaan.
M42
Ap on vissiin liian laiha ja näyttää kuivan kesän oravalta. Lisäkilot silottavat ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Minua teititeltiin kerran 17-vuotiaana sairaalassa: "Tässä ovat nämä Teidän lääkkeenne, olkaa hyvä!" Teitittelijä oli suomalainen nuori hoitaja.
Nojaa.. itse hoitajana olen aina teititellyt potilaita, siitä on tullut jo automaatio. Opin teitittelyn jo 19v iässä ollessani harjoittelijana vanhainkodissa. Pyrin tietysti sinuttelemaan lapsia ja nuoria, mutta joskus teitittely lipsahtaa vain itsestään nuorenkin kohdalla.
Kuivan kesän oravat ihmisinä ovat kaikista rumimpia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta.
Kerran menin käymään pojan koululla (yläaste) ja välitunnilla ollut tyttölauma tuli tohkeissaan selittämään minulle jostain viikonlopun bileistä ja että tulenhan paikalle. Kerroin tytöille tiukasti olevani täällä koululla käymässä isähahmona. Tytöt pahoittelivat ja kertoivat sekoittaneensa minut paikkakunnalle lupaavan jääkiekkouransa vuoksi muuttaneeseen uuteen poikaan.
M42
Ja sitten sä heräsit.
Multa kysyi kerran noin 60-vuotias harmaapäinen mies, onko minulla jo lapsenlapsia.
Ikää minulla silloin 40 v.
Lisäkilot eivät kaunista tätä kuivan kesän oravaa, koska kilot kertyvät ainoastaan vyötärölle :(. Oisko parempia vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta.
M42
No eipä tuo vielä mitään.
Me mentiin vaimon kanssa yhdessä viemään ensimmäisenä päivänä kuopusta päiväkotiin. Nuori harjoittelijahoitaja kysyi vaimoltani, että kumpi näistä söpöläisistä tulee hoitoon vai onko hänellä papereissa väärin kun on merkitty vain yksi lapsi. Heh, kyllähän se itsetuntoa kohotti.
M45
Vierailija kirjoitti:
Multa kysyi kerran noin 60-vuotias harmaapäinen mies, onko minulla jo lapsenlapsia.
Mitä ihmeellistä tässä on? Kaksi 2-kymppistä on saaneet lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta.
M42
No eipä tuo vielä mitään.
Me mentiin vaimon kanssa yhdessä viemään ensimmäisenä päivänä kuopusta päiväkotiin. Nuori harjoittelijahoitaja kysyi vaimoltani, että kumpi näistä söpöläisistä tulee hoitoon vai onko hänellä papereissa väärin kun on merkitty vain yksi lapsi. Heh, kyllähän se itsetuntoa kohotti.
M45
Varsinainen psykologi.
Rouvasi oli varmasti ilahtunut ja hyvät suhteet päiväkodin suuntaan perustettu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon ikäisellä voi olla jo lapsenlapsia.
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/200803217418175
Mitä arvioisitte Jodie Fosterin iäksi (laihempi kuva)?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/200803217418175
Mitä arvioisitte Jodie Fosterin iäksi (laihempi kuva)?
45 v
Ei ole. 38-vuotiaana vielä kysyttiin paperit Alkossa.