Oliko sinulla 90-luvulla "terskis" eli terskatukka?
Kommentit (26)
Ei. Hyi. En muutenkaan seuraa muotivillityksiä mutta tuo oli eräs iljettävimmistä ideoista ikinä. En koskaan suostuisi moiseen. Siihen vielä nappiverkkarit ja pilottitakki.... YYÖÖÖRGHHHJ! Ihmiskunnan synkin ajanjakso.
Yllättäen yliksellä löytyy sellainen ketju nimeltään "kuinka vtun vammaiselta voi ihminen näyttää?"
Siellä pari aika vahvaa terskistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvahaulla tuli Timo Soinin kuva eka riville :D Onko se sellainen keskipään jakaus?
Nähtävästi. Mietin että mistä ihmeestä tuo kampaus on nimensä saanut, mutta sitten tajusin että t .erska alhaaltapäin näyttää ihan tuolta.
Ei ollut, mutta teknolippa oli vähän aikaa.
Ilmeisesti ei, mutta rehellinen markorepairs-potta oli. Olen sentään joskus ratsastanut muodin aallonharjalla.
Terveisin Naispelko26
Noita t.erskatukkia on nyt alkanut näkymään parikymppisillä naisilla. Aivan kaamea kampaus, jää kevyesti kouvolatukka kakkoseksi noille.
Terska löytyy mutta vyötärösta alempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvahaulla tuli Timo Soinin kuva eka riville :D Onko se sellainen keskipään jakaus?
Nähtävästi. Mietin että mistä ihmeestä tuo kampaus on nimensä saanut, mutta sitten tajusin että t .erska alhaaltapäin näyttää ihan tuolta.
Soinilla on terskis, mutta ei se jakaus liity siihen.
Täälläpäin kutsuttiin tattikseksi.
Totta kai, mutta en mä sitä tuolla nimellä tuntenut. Mulla oli toki alta kalju, ei siili. Tuohan oli sellainen unisex-muoti, sama tyyli sekä tytöillä että pojilla.
Mun kaverilla oli jo 80-luvulla tuollainen terskatukka.
Meilläpäin tuota kutsuttiin harjakatoksi. No, tulipa taas kerran opittua uusi sana vauvapalstalta :D
Oli juuri sellainen. Eka kerran kuulin tuon nimityksen.
Onko tämä sama kuin ns. pottatukka?
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin tuota kutsuttiin harjakatoksi. No, tulipa taas kerran opittua uusi sana vauvapalstalta :D
Antti Holma laittoi nuoruuden kuvansa facebookiin ja nimitti hiustyyliään terskakampaukseksi.
Sieltä sen opin.
AP
Vierailija kirjoitti:
On niissä samaa, mutta polkkatukassa ei sivujen tai takatukan tarvi olla lyhyet.
Ei mutta haaveilin kananpersetukasta.. Se vaan ei mun kiharalle tukalle oikein sovi, lopputuloksena lähinnä linnunpesä
😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niissä samaa, mutta polkkatukassa ei sivujen tai takatukan tarvi olla lyhyet.
Eikun siis potta eikä polkka.