Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vaatteita pitäisi kierreättää

11.08.2019 |

En eilen saanut vastausta kysymykseeni vaatteiden kierrätyksestä kun kerroin heittäneeni pojan vaatteita poltettavien kasaan.
Me emme voi saada toista lasta joten vaatteiden säästämisessä ei ole järkeä

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska esim. puuvillan kasvatus tuottaa paljon myrkkyjä luontoon , ja vie tuhottomasti vettä. Puuvillan kasvatus onkin yksi pahimmista eroosion aiheuttajista maapallolla. Eroosio taas aiheuttaa sen, että on yhä vähemmän viljeltävää peltoalaa. Näin ihmisen eroosioalueilla joutuvat lähtemään etsimään paikkaa eri muuta maata, jossa elää. Kun eivät pääse laillisina maahanmuuttajina, niin pyrkivät elämään laittomina. Tämä taas aiheuttaa ihmiskauppaa, orjuutta ja rikollisuutta.

Kierrätä vaatteet. Osta lycrattomia vaatteita. Kun vaate on vielä hyvä, niin myy tai lahjoita. Jos ei ole käyttökelpoinen, niin kierrätä lumppukäyttöön. Ympäristö asiat ei merkitse minulle kakan vertaa.

Eikä näköjään yhdyssanojen oikeinkirjoitus. Ympäristöasiat kirjoitetaan yheen.

Kirjoittaa ihminen joka ei osaa tietokonettaan käyttää... 😂

22/32 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ilmasto läpinäkyvä voi lopettaa samantien minua ei ilmasto asiat kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie ehjät vaatteet vaatekeräykseen

Vierailija
24/32 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rääsyjä ei kannata kierrättää mutta jos jotain ehjää ja siistiä vaatetta jää pieneksi niin kysyn jos joku tuttu huolii tai tarvitsee. Muuten heivaan roskiin myös.

Niille hyväkuntoisille, joita ei kukaan tuttu huoli, löytyy varmasti keräyspisteitä ainakin kaupungeissa. Ymmärrän, että jos asuu maalla tms. niin ei ole välttämättä samaa mahdollisuutta kierrättää.

25/32 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vie ehjät vaatteet vaatekeräykseen

En vie vaan poltan

26/32 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rääsyjä ei kannata kierrättää mutta jos jotain ehjää ja siistiä vaatetta jää pieneksi niin kysyn jos joku tuttu huolii tai tarvitsee. Muuten heivaan roskiin myös.

Niille hyväkuntoisille, joita ei kukaan tuttu huoli, löytyy varmasti keräyspisteitä ainakin kaupungeissa. Ymmärrän, että jos asuu maalla tms. niin ei ole välttämättä samaa mahdollisuutta kierrättää.

En vie vaatteita kierrätykseen vaan poltan ne

Vierailija
27/32 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt, ettet silppua niitä.

28/32 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt, ettet silppua niitä.

Silppuaminen on turhaa ennen polttamista

Vierailija
29/32 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltat ne? Toivottavasti naapuri soittaa palokunnan, pääset maksamaan niistä lumpuistasi vielä sakot. 

30/32 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltat ne? Toivottavasti naapuri soittaa palokunnan, pääset maksamaan niistä lumpuistasi vielä sakot. 

Naapuritkin polttaa roskia siinä kun ei ole mitään väärää

Vierailija
31/32 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku toinen voi tarvita, vaikka sinä et. Eikö toisen ilo tuota mitään mieli hyvää sinulle ?

No sitten se joku toinen voi mennä kauppaan ja ostaa lapselleen vaatteita. Minun tehtävä ei ole olla muiden perheiden vaatturi.

Minulle ei tuota kuin inhoa muiden ilo.

Miehesi voi vielä saada lapsia. Vai nipsaistiinko häneltäkin hoitovirheen takia.

32/32 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku toinen voi tarvita, vaikka sinä et. Eikö toisen ilo tuota mitään mieli hyvää sinulle ?

No sitten se joku toinen voi mennä kauppaan ja ostaa lapselleen vaatteita. Minun tehtävä ei ole olla muiden perheiden vaatturi.

Minulle ei tuota kuin inhoa muiden ilo.

Miehesi voi vielä saada lapsia. Vai nipsaistiinko häneltäkin hoitovirheen takia.

Kyllä mieheni voi saada edelleen lapsia