Onko Epstein vielä elossa?
Luulen , että itsemurha on lavastus ja mies on israelissa tai saudiarabiassa nyt.
Kommentit (13)
Tuokin mahdollista, mutta enemmän ehkä arvelen, että ei ole elossa, mutta ei se itsemurha ollut vaan tilaushomma...
Murhassa vaan olisi se huono puoli, että tuollaisessa asemassa oleva ihminen olisi lähes varmasti pitänyt huolen että kaikki (haluamansa) paljastuu jos hänet tapetaan. Lavastus ja pakoon auttaminen taas toimisi päinvastoin.
Uskon että on elossa ja lavastanut itsarinsa. Voi jumalaude nyt sentään.
Olisiko noin... Itse voisin kuvitella et tuli niin sanotusti p*skat housuun kun ymmärsi et vankeustuomio on väistämätön eikä kestänyt ajatusta oikeudenkäynnistä.
No ainakin kuvat ruumiista ovat satavarmasti eri miehestä.
On vain yksi asia, joka on vahvempi todiste Epsteinin elossa olemisesta kuin se, että valokuvia Epsteinista kuolleena ei julkista. Se on se, että kuvia julkaistaan, koska tällä pyritään vahvistamaan valhetta että mies muka teki itsemurhan tai on yleensäkin kuollut.
Sitä ei uskoisi mitä miljardilla dollarilla pystyy tekemään kun tiukka paikka tulee. Moni suostuisi jo miljoonasta tekemään lähes mitä tahansa. Raha ja vaikutusvaltaiset ystävät mahdollistaa mitä tahansa. Etenkin jos ne vaikutusvaltaiset ystävät ei itse halua jäädä kiinni rikoksistaan.
Taitaa olla elossa tuoreiden uutisten mukaan. Trump järjesti vanhalle kaverilleen ”itsemurhan” ja tien vapauteen uuden identiteetin myötä.
Jyrki Pykäri ilmoitti facessa, et hänelle oli "kerrottu " , et Epstein on elossa. Samoin Jukka oli saanut tiedon, et Epstein elää. Sillee ne heräilee kuolleista ja tieto ilmoitetaan luotettaville henkilöille.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki Pykäri ilmoitti facessa, et hänelle oli "kerrottu " , et Epstein on elossa. Samoin Jukka oli saanut tiedon, et Epstein elää. Sillee ne heräilee kuolleista ja tieto ilmoitetaan luotettaville henkilöille.
Joihin lukeutuvat Jyrki ja Jukka.
Sama kävi mielessä.