Voiko joku selittää miksi alastomia vauvoja kuvataan mönkimässä?
Miksi niitä kuvataan konttaamassa sängyllä tai matolla ilman vaippaa? Monilla on tyyliin koko suku alasti seinällä. Vaikkei siinä olis mitään väärää niin mitä hienoa siinä on? Ei vaippa tee vauvaa vähemmän söötiksi ja ei kukaan halua nähdä aikuisena itsestään tai muista ko. kuvia. Minusta kunnioitan lastani kun
en ota sellaisia oli alastomuus miten luonnollista tahansa.
Kommentit (7)
Vauvat halutaan kuvata niin, että ovat puhtaita ja viattomia sekä fyysisesti että henkisesti. Vaippa muistuttaa niistä hetkistä, kun eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vauvat halutaan kuvata niin, että ovat puhtaita ja viattomia sekä fyysisesti että henkisesti. Vaippa muistuttaa niistä hetkistä, kun eivät ole.
Tukehdun nauruun
No onhan se vauvan pyöreä peppu hellyttävä <3 Mutta en minäkään laittaisi kuvia esille, enkä itse asiassa edes ole ottanut lapsistani alastonkuvia. Paitsi kylvetyskuvia, mutta niissäkin on vettä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku näkee alastomassa vauvassa jotain epäluonnollista tai varsinkin seksuaalista, on syytä hakeutua hoitoon. Mutta ei niitä kuvia tarvitse kaiken kansan pällisteltäväksi laittaa, oli vaatteet päällä tai ei.
Minä en ainakaan seksualisoi vauvoja mutta olen silti iloinen ettei minusta ole sellaisia kuvia koska tulisi niistä nyt aika epämukava olo - ainakin
jos olisivat esillä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vauvan pyöreä peppu hellyttävä <3 Mutta en minäkään laittaisi kuvia esille, enkä itse asiassa edes ole ottanut lapsistani alastonkuvia. Paitsi kylvetyskuvia, mutta niissäkin on vettä.
Tää! Kylpykuvat best
Äidkä lopetti tän "perinteen" meillä :D
Jos joku näkee alastomassa vauvassa jotain epäluonnollista tai varsinkin seksuaalista, on syytä hakeutua hoitoon. Mutta ei niitä kuvia tarvitse kaiken kansan pällisteltäväksi laittaa, oli vaatteet päällä tai ei.