Nirso Annimari Korte paastoaa Puolan kisaviikonlopun
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000006200901.html
"Ruokavaliosta pois ovat ainakin viljat, pähkinät, soija, kalat ja muut merenelävät, useat hedelmät ja raa’at vihannekset."
Täytyy olla kämmi jossei noilla spekseillä löydä mitään syötävää ja TWIITTAA "ahdingostaan".
Kommentit (4)
Jos kerran omaa noin pitkän allergialistan, niin on nyt ihan oma moka jos ei ole etukäteen ottanut yhteyttä hotelliin ja kertonut allergioistaan. Näin olisivat osanneet varautua etukäteen minkälainen ruoka hänelle sopii. Kyllä puolassa aivan varmasti on esimerkiksi lihaa ja riisiä. On kai se selvää jos on moniallerginen ettei mikään sovi suoraan ruokalistalta. Ja se ei edes ole riippuvainen missä maassa asioit. Varmasti hänen allergialistalla jo ihan suomalaisissa ravintoloissa joutuu pyytämään erikoisannoksen, eikä mikään ihan suoraan listalta sellaisenaan hänelle sovi.
No Annimarihan vain laittoi humoristisen postauksen, että ei voi syödä hotellin ruuista mitään, vaan haki itse aamupalan kaupasta. Mikä viestissä on sellaista, että pitää heti ruveta haukkumaan? Kun en itse ole allerginen millekään, voin hyvin kuvitella, miten vaikeaa on sellaisen ihmisen elämä, joka on allerginen noin monelle ruoka-aineelle kuin Annimari on. Ja silti on päässyt Euroopan huipulle omassa lajissaan.
Vierailija kirjoitti:
No Annimarihan vain laittoi humoristisen postauksen, että ei voi syödä hotellin ruuista mitään, vaan haki itse aamupalan kaupasta. Mikä viestissä on sellaista, että pitää heti ruveta haukkumaan? Kun en itse ole allerginen millekään, voin hyvin kuvitella, miten vaikeaa on sellaisen ihmisen elämä, joka on allerginen noin monelle ruoka-aineelle kuin Annimari on. Ja silti on päässyt Euroopan huipulle omassa lajissaan.
Tosi fiksua joo kun joku anorektikkoteini näkee ton ja ajattelee että on ok olla syömättä ja pääsee vielä lajinsa huipulle!
Joo, kyllä Puolasta lihaa löytyy. Ja riisiä tms.