Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö kukaan muu ajatella asioita parhain päin

Vierailija
10.08.2019 |

Mä olen tällainen höpsö, joka yrittää löytää jotain myönteistä vähän joka asiasta. Olen käynyt palstalla keskustelemassa Meghanista, perheistä joissa raha ei riitä jne. Huomaan usein jääväni pieneen vähemmistöön, joka yrittää ajatella asioita parhain päin. Saan heti 10 alapeukkua ja vinoilua.

Tuntuu myös, että ihmiset pitävät vähän tyhmänä jos ei ole kyyninen ja aina ajattelemassa pahinta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen hyväsydäminen. Itsellä on hyvä olo kun ajattelee, että muutkin on ok.

Vierailija
2/5 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Mua on yritetty nujertaa monin ihmisen voimin ja olen menettänytkin paljon, mutta silti...jaksan aina nähdä asiat valoisina ja mietin että onhan mulla vaikka mitä ja tulevaisuus on vaihtoehtoja täynnä. Siten koen olevani nujertajien yläpuolella, kun tuo on piirre mikä heillä ei ole, eivätkä he sitä positiivisuutta ole pystyneet multa viemään. Se on sisäsyntyistä eikä lähde. Lasi on aina puolitäynnä. Kun taas negatiivisesti ajattelevilla on asiat loppujen lopuksi tosi hyvin ainakin aineellisesti, mutta eivät he silti ole onnellisia.

Puolustelen mielessäni jopa tätä yhtä sairasta henkilöä, ettei se nyt voi olla henkisesti niin sairas kun onhan sillä perhe ja lapsikin, vai onko se sitä ettei voi uskoa että noin sairaita ihmisiä on joukossamme? Toinen näistä, häntä en puolustele edes mielessäni kun tiedän että on henkisesti erittäin sairas, jopa mun positiivinen asenne ei auta siinä 😁.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
4/5 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka kutsuvat itseään hyväsydämiseksi, ovat epäilyttäviä.

Vierailija
5/5 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka kutsuvat itseään hyväsydämiseksi, ovat epäilyttäviä.

Tämä oli aika osuva kommentti tähän keskusteluun ja äänestykseen.