Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyksä haluaa eksänsä meidän häihin

Vierailija
10.08.2019 |

Olemme molemmat hyvissä väleissä hänen eksäänsä, joka on huippu tyyppi. Heillä on yhteinen lapsikin. Mutta tässä mulla tulee joku raja vastaan että meidän häissä olisi paikalla nainen, jolle eksä on sanonut aikoinaan tahdon ja josta on hakenut avioeroa ja josta on toki eronnut jo jne. Siitä huolimatta en pysty.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä itse se nyxän ex?

Vierailija
2/9 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei halua toistamiseen naimisiin. Mieti haluatko todella miehen joka ei osaa sanoa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa siltä kannalta että heillä on yhteinen lapsi, ja tämä lapsi on varmasti yksi tärkeimmistä ihmisistä miehesi elämässä? Exän kutsumatta jättäminen saattaisi olla adios tuleviin tapaamisiin lapsen kanssa, jos exä sattuisi näkemään asian niin että ette halua olla tekemisissä, kun ette häihinkään kutsuneet.

Vierailija
4/9 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka normaali ihminen odottaa kutsua exän uusiin häihin, vaikka olisi kuinka hyvissä väleissä?

Vierailija
5/9 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan katsonut liikaa Kauniita ja rohkeita, kun en ymmärrä miksi nyksän eksä sinua siellä haittaisi.

Vierailija
6/9 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi on? Jos lapsi tarvitsee vielä vanhempansa tukea, on hyvä, että vanhempi on paikalla. Isänsä on siis alttarilla sinun kanssasi ja myös hääjuhlassa velvollinen seurustelemaan vieraiden kanssa, joten eikö ole kaikkien etu, että lapsella on äitinsä paikalla. Tilannne olisi huomattavasti hankalampi, jos lapsen vanhemmat olisivat riidoissa keskenään.

Vierailija
7/9 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa niin että miehesi kutsuu lapsensa häihin, ja hänen huoltajansa saa tulla mukana.

Vierailija
8/9 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on jo lähes teini-iässä, ja onhan siellä paikalla lapsen isovanhemmat, kummit yms. tärkeät ihmiset, jotka mielellään pitävät lapselle seuraa.

Vierailija
9/9 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tavallaan ymmärrä mikä sinun ongelmasi on. Ymmärrän mustasukkaisuuden rinnakkaissuhteista tai tulevista, mutta miksi ihmeessä entisistä? Se on ollutta ja mennyttä. Jos et pysty hyväksymään että miehesi on ollut ennenkin naimisissa, niin älä hyvä nainen mene hänen kanssaan naimisiin. Siitähän tässä lienee kyse? Et kestä ajatusta, että mies on jo kerran luvannut kaikki samat asiat eikä ne silloinkaan pitäneet paikkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän