Miksi suomalaiset naiset haluavat näyttää ulkomaalaisilta?
Hiukset mustiksi tai tummiksi, vaalea iho peitetään tummalla mutta itsetunto ei vaan kohoa
Kommentit (17)
Olen miettinyt samaa. Suurimmalle osalle suomalaisista, joilla on punertavansävyinen iho, ei vaan sovi mustaksi värjätty tukka. Eikä se tekorusketuskaan näytä luonnolliselta, vaan ällöttävän oranssilta.
Moni näyttäisi paljon paremmalta luonnollisella hius- ja ihonvärillään.
Näyttäisin mielelläni ulkomaalaiselta. Vaan kun en näytä. Meikäläisen taikinanaama tunnistetaan suomalaiseksi ihan kaikkialla..
Norjassa pääsee ainakin helpommalla värjäyttämällä tummemmat hiukset. liian innokkaiden ihailijoiden takia
Jotkut mustaksi värjätyt on ihan huvittavan näköisiä, varsinkin kun kulmat on vielä värjätty mustiksi. Vielä kun saisi sen muun kropan samaan linjaan :)
Luonnollisen väriset hiukset ja ruskeat silmät, näytän italialaiselta tai venäläiseltä. Pitäskö vaalentaa niin ei ap:n kaltaisilta kuulisi typeriä alotuksia. No ei, en haluakaan näyttää somalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Norjassa pääsee ainakin helpommalla värjäyttämällä tummemmat hiukset. liian innokkaiden ihailijoiden takia
Nyt puhutaan naisista. Sun homojuttuja ei nyt jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisen väriset hiukset ja ruskeat silmät, näytän italialaiselta tai venäläiseltä. Pitäskö vaalentaa niin ei ap:n kaltaisilta kuulisi typeriä alotuksia. No ei, en haluakaan näyttää somalaiselta.
Kyse ei varmaankaan ollut ihmisistä, jotka näyttävät luonnostaan ulkomaalaisilta.
Se on se kun lapsesta asti opetetaan häpeämään suomalaisuutta ja pitämään muita parempina ihmisinä.
Ei suomalaisia miehiä saa muulla tavalla kuin ulkomaalaiseksi tekeytymällä?
Identiteettiongelmia on jeesusteltu viimeiset 20v yleisesti ja nyt se alkaa näkymään.
Identiteettiongelma on mielenterveysongelma, ei asia mihin pitää pyrkiä
Noh, miksi luulet? Kosmetiikkafirmat ylläpitävät joka paikassa sellaisia kauneusihanteita joiden saavuttaminen on mahdollisimman hankalaa. Jos kauneusihanne olisi luonnollinen, ei ihmisiä saisi upottamaan rahaa väreihin, käsittelyihin ja kuureihin.
Olin vuosia värjätty blondi, joka meikkasi ihoansakin vaaleammaksi, koska halu näyttää pohjoismaalaiselta oli kova. Ajattelin, että siitä tykättäisiin täällä enemmän. Tykättiinkin, mutta ei miellyttävällä tavalla. Kyllästyin jonkinasteiseen bimbon leimaan, ja palasin omaan tummaan hiussävyyn sekä annoin ihon päivettyä luonnollisesti oliiviin taittavaksi. Olen saanut enemmän kehuja, kuulla jopa olevani fiksu ihminen ja näyttäväni aidosti keskieurooppalaiselta. Nyttemmin hyväksyn sen faktan, että olen sellainen kuin olen ja se miltä luonnollisesti näytän, sopii aina kaikkein parhaiten.
No ei mun lähipiiri ja tuttavat ainakaan =)
Suomalaisia ruoskitaan kokoajan siitä että on suomalainen. Siitä se johtuu, meidät kasvatetaan nykyään alemmuuskompleksiin ja tuntemaan itsemme huonoiksi muihin verrattuina.
Sitten taas jos menet johonkin Turkkiin suomalaisena et saa olla rauhassa. Munkin tätiä kaikki tuli iskemään. Japanissa kaverini todella vaaleaa ihoa päiviteltiin ihastellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan naisista. Sun homojuttuja ei nyt jaksa.
:DD
Sama toisinpäon😁ja kauneusihanteet, miks aina sellanen mikä no vaikein saavuttaa??? Miks kaikkia mainostetaan miten voi nuuttua paremmaksi, eikä nini et ihmiset osu tyytyväisiä siihen mitä on