Tekisi kauheasti mieli värjätä hiukset ihan mustiksi
Olen kokeillut mustia pidennyksiä päähän ja näyttää varsin hyvältä. Jotenkin en meinaa vaan uskaltaa. Kaikki on aina sanomassa, että yksivärinen tukka on luonnoton, wt, ja että musta suomalaisella on liian kova väri ja näyttää naurettavalta.
Mutta enimmäkseen pelkään vaan, että kyllästyn sittenkin nopeaan, mutta sitten sen kanssa on vaan oltava, koska mustaa on hirveätä poistaa.
Olen aiemmin ollut (keinotekoisesti) tummatukkainen ja muistelen saaneeni vilpittömiä kehuja ulkonäöstä silloin. Heti kun viritin pidennykset päähän, tuli jotenkin helpottunut olo oman ulkonäön osalta. Siltikin meinaan hannata lopullisen päätöksen suhteen. Uskallanko?
Kommentit (19)
Mitäs jos ensin kokeilisit oikein tummalla ruskealla? Se on melkein kuin musta ja oikea musta sitten vain enää astetta tummempi.
Älä tee sitä! Tässä syitä: musta kestoväri on lähes mahdotonta saada pois päästä vaurioittamatta hiuksia pahasti. Värinpoistossa ne muuttuu punaisiksi, sitten oransseiksi ja sitten keltaisiksi ja niitä saa jatkuvasti joko kampaaja tai sinä itse olla taittovärjäämässä, jos jotain muuta väriä haluat. Joka tapauksessa hius vaurioituu. Toiseksi, tyvikasvu. Joudut värjäämään tyven joka kuukausi tai käymään kampaajalla värjäyttämässä sen. Vaalea tyvi ja tumma väri näyttää siltä kuin olisit kaljuuntumassa.
Entä jos hankkisit ensin laadukkaan mustan peruukin- ei mitään naamiaisperuukkia- ja pitäisit sitä päässä muutaman päivän ajan? Youtubessa on paljon peruukkivideoita ja voit sieltä löytää vinkkejä mistä kannattaa tilata.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hankkisit ensin laadukkaan mustan peruukin- ei mitään naamiaisperuukkia- ja pitäisit sitä päässä muutaman päivän ajan? Youtubessa on paljon peruukkivideoita ja voit sieltä löytää vinkkejä mistä kannattaa tilata.
Tämä on hyvä idea. Jotenkin ei kehtaisi pelkän turhamaisuuden takia ostaa ihan peruukkia... Mutta turhaumaisuuttahan se hiusten värjäys ja laitto muutenkin on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä idea. Jotenkin ei kehtaisi pelkän turhamaisuuden takia ostaa ihan peruukkia... Mutta turhaumaisuuttahan se hiusten värjäys ja laitto muutenkin on. Ap
Mulla on 5 peruukkia joita käytän, kun tahdon vaihtelua. Omat hiukset ovat pitkät ja tuuheat, mutta joskus on kiva olla punapää ja joskus haluan pastelliväriset hiukset.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artistit, näyttelijät ja mallit käyttävät todella paljon peruukkeja ja erilaisia hiuslisäkkeitä sekä -pidennyksiä. Kenenkään tukka ei kestä radikaaleja värin muutoksia monta kertaa vuodessa, vaikka käyttäisi litrakaupalla olaplexia.
Peruukkivideoista hahmottaa myös hyvin, miten paljon väri, pituus ja leikkaus muuttaa kasvojen ulkonäköä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 5 peruukkia joita käytän, kun tahdon vaihtelua. Omat hiukset ovat pitkät ja tuuheat, mutta joskus on kiva olla punapää ja joskus haluan pastelliväriset hiukset.
N28
Asut Helsingissä?
Jos värjäät, valitse väri huolellisesti, osta sitä riittävästi ja levitä jakaus jakaukselta aloittaen tyvestä. Mustanruskea ei välttämättä ole wt, laikukas, huolimattomasti värjätty epätasainen tukka on.
Hiukset on uusiutuva luonnonvara :)
Go for it!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28Asut Helsingissä?
En ole se jolta kysyit, vastaus on asun. Hiukseni ovat ex tummat nyt sekalaisen harmaat alkuperäistä hyvin tumman ruskeasta valkoiseen. Ja ihan luonnostaan.
Että sellainen väri helsinkiläisellä. Mites sulla, mikä on teilläpäin hiusten väritys ? Kerrothan myös paikkakunnan.
Miksei vaan todella tumman ruskea? Eli näyttää mustalta mutta luonnolliselta?
Joillekin sopii joillekin ei. Tuohon "sopimattomuuteen" vaikuttaa paljolti myös kulmakarvat ja ripset. Jos hiukset on tummat niin pidä myös ne ripset ja kulmat tummina, jolleivät valmiiksi ole. Näyttää hoopolta muuten. Samoin juurikasvu kannattaa pitää peitossa.
Wt-mielikuvaan taas vaikuttaa ihan yleinen habitus ja tyyli, ei pelkkä hiusten väri.
Vierailija kirjoitti:
Go for it!!!
Ajattelin kanssa, että mitä jos nyt vaan sitten teen sen. Saan hiukset laitettua kivasti, kun mulla on ne mustat pidennyksetkin. Voinhan ostaa vaaleanruskean peruukin niille päiville kun tumma kyllästyttää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go for it!!!
Ajattelin kanssa, että mitä jos nyt vaan sitten teen sen. Saan hiukset laitettua kivasti, kun mulla on ne mustat pidennyksetkin. Voinhan ostaa vaaleanruskean peruukin niille päiville kun tumma kyllästyttää. Ap
Kaupan värien kanssa kannattaa olla varovainen, että tulee pidennysten kanssa varmasti samaa väriä. Osa mustista markettiväreistä on todella sinertäviä. Ja osa mustanruskeista on aikalailla puhtaan mustia.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä! Tässä syitä: musta kestoväri on lähes mahdotonta saada pois päästä vaurioittamatta hiuksia pahasti. Värinpoistossa ne muuttuu punaisiksi, sitten oransseiksi ja sitten keltaisiksi ja niitä saa jatkuvasti joko kampaaja tai sinä itse olla taittovärjäämässä, jos jotain muuta väriä haluat. Joka tapauksessa hius vaurioituu. Toiseksi, tyvikasvu. Joudut värjäämään tyven joka kuukausi tai käymään kampaajalla värjäyttämässä sen. Vaalea tyvi ja tumma väri näyttää siltä kuin olisit kaljuuntumassa.
Tämä x1000.
Kyllästyin itse värjäämään mustaa juurikasvua jatkuvasti ja tie mustasta omaan väriin on ollut pitkä. Hiukset hirveässä kunnossa ja niitä on jouduttu leikkaamaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go for it!!!
Kaupan värien kanssa kannattaa olla varovainen, että tulee pidennysten kanssa varmasti samaa väriä. Osa mustista markettiväreistä on todella sinertäviä. Ja osa mustanruskeista on aikalailla puhtaan mustia.
Niin, voin kyllä ekan kerran mennä ihan kampaajallekin, juurta voi sitten itsekin värjätä ilman suurempaa vahinkoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go for it!!!
Oletko yhtään miettinyt, että ehkä ne pidennykset näyttää kivalta, koska ne on pitkät ja hyväkuntoisen näköiset? Ei siksi, että ne on mustat. Oletko mallannut muun värisillä pidennyksillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go for it!!!
Oletko yhtään miettinyt, että ehkä ne pidennykset näyttää kivalta, koska ne on pitkät ja hyväkuntoisen näköiset? Ei siksi, että ne on mustat. Oletko mallannut muun värisillä pidennyksillä?
Tämä. Omistan myös pari settiä erivärisiä pidennyksiä ja lisäkkeitä. Ne näyttävät hyvältä juuri siksi, koska hius on kiiltävää, paksua ja hyväkuntoista. Moni väri näyttää hyvältä kiiltävässä ja hyväkuntoisessa hiuksessa.
Hei. Nyt osallistukaa mun kriisiin edes haukkumalla
Ap