Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko nämä silmälasit mielestänne kalliit vai edulliset?

Vierailija
10.08.2019 |

Silmälasien hinta oli noin 420 euroa.

Laseissa on prismaa pr 4 ja se on se kallein osuus. Lisäksi "plussaa" +1.00 ja jonkin verran hajataittoo.
Kehysten osuus hinnasta oli niin 120 euroa ja loppu hinta tulee linsseistä.

Oliko mielestänne edullinen vai kalliinpuoleinen ostos?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan arvioida? Ostin lasit oman pikkukylän optikkoliikkeestä ja mietin olisko syytä käydä muualla seuraavalla kerralla vai oliko hinta ihan kohdillaan? Joitain tarjouksia oli joita hyödynsin.

Ap

Vierailija
2/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit. Specsaversilta ostin parilla sadalla. Instrumentariumista ostin aiemmin ja mielestäni oli kallis kun meni yli kolmesataa. Virosta ostin lasit alle viidelläkympillä ja on hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiseltä ostetuiksi normihintaiset. Ketjuliikkeistä Nissen edullisin, sitten Specsi, Instru ja Silmäasema kallein.

Vierailija
4/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismat ja hajataitto nostaa hintaa. Ei voi suoraan verrata Specsaversin peruslaseihin, joita saa edullisesti. 

Vierailija
5/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen. Mä maksoin viimeksi, vaikka olivat tarjouksessa, 1200 €.

Vierailija
6/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun prisma+hajataitto lasit maksoi jotain 7-800 normaalihintaisena ja ostin ne kun oli 50% alennus. Sanoisin, että hinta on ok.

Vierailija
7/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hinta on ihan ok. Itse maksan mieluusti lähellä olevan liikkeen hyvästä palvelusta. Joskus sangat tai linssit eivät tunnu sopivan, joten on helppo käydä liikkeessä hoitamassa asia kuntoon.

Vierailija
8/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!!! :)

Ao

Vierailija
9/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perushinta. Sekä kehykset ja linssit voi saada 50%-70% alennuksella jos huomaa käydä vaihtamassa lasit kampanjan aikana.

Vierailija
10/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instrulla kesätarjouksia ja vähän päälle 300 e/ kpl oli silmälasini. Kaksi paria ostin. Elli alle 700 e kahdet lasit.

Ei monitehot itellä, vaan monovisio. Pidän edullisena, näitä. Palvelu huippua. Kuulin kun joku asiakas osti laseja 700 e + maksoi. (Ehkä moniteho on halvempaa kuin ottaa "monovisiona." ?)

Sinisen valon suodatus mun laseihin teki jotain 20 e ja olen hajataittoinen myös, etten ihan helppo perusnakki. 😊

Ap teki hyvät kaupat.

Vierailija
11/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mun sangat maksoivat kun lasit.

Vierailija
12/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 400 oon laseista yleensä maksanut (hajataitto ja miinusta) silmäsemalta viimeksi ja sitä ennen instrusta. Että normi hinta.

Vierailija
13/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadussa on eroja. Suosi sitä pientä mieluummin kuin noita jättejä.

Mä maksoin just 520e linssit moniteho ja kehykset. Oli tarjouksessa.

Vierailija
14/14 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että monitehlasit on kai aina kalliimpi kuin minun karvalakkimalli, jossa toinen silmä korjataan lähelle, toinen kauas = monovio.

Vähän selvennystä tekstiini, heh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi