Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuvatko teillä teinit enää alasti saunaan?

Vierailija
10.08.2019 |

En jaksa enää tapella tästä...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostunut menemään alasti saunaan murrosikäisenä. 

Edes yksin? Mikä siinä häiritsi? Kai sinä kuitenkin riisuit suihkuun?

Vierailija
22/58 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saunoo siinä seurassa mikä hyvältä tuntuu,mutta ihmettelen,mitä ihmettä varten ihmiset käyttää vaatteita saunassa,jossa yleensä siis myös peseydytään.Hygienia kyllä tosi kaukana..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen, ja tiedän että olen outo. En ole koskaan ymmärtänyt tapaa mennä porukalla saunaan tai suihkuun. Tutut tai tuntemattomat. Olen kyllä lapsuudessa ollut ja myöhemmin ex-puolison kanssa. Ex-puolison kanssa saunailu jäi pikkuhiljaa, kun hän liitti sen saunomisen aina seksiin. Nykyisin en käy saunassa edes yksin, vaikka sauna löytyykin asunnosta. Lapset käyvät keskenään.

Vierailija
24/58 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tulee kyllä minun kanssa ja poika isänsä ihan normaalisti, iät 17 ja 15.

Vierailija
25/58 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät sortseissa, ei mua haittaa.

Vierailija
26/58 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut liikuntaharrastuksissa että läheskään kaikki ei enää peseydy yleisissä suihkuissa. Oletan että he peseytyvät sitten kotona mutta vähän oudoksun tuollaista.

Nykyään kaikilla on kotona suihku, monilla myös sauna. Siksi eivät enää tarvitse yleisiä suihkuja vaan peseytyvät mieluummin rauhassa kotonaan.

Vierailija
27/58 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy 17 ja18 vuotias tyttö ja poika alasti vaikka molemmat ajelleet posliiniksi

Vierailija
28/58 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiillä ne käy aina vaatteet päällä saunassa. Toisella on vielä pipo päässä ja toisella karvalakki.

Vierailija
29/58 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotettuna kyllä. Muuten teinit saunovat pilkkihaalareissa ja karvahatut päässä, keskenään.

Vierailija
30/58 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap tarkentaa mistä hänen pitää "tapella"?

Vierailija
31/58 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei teini (15v) sauno, ei ole koskaan oikein oppinut tykkäämään siitä, mutta vaatteita saattaa vaihtaa huoneen ovi auki välittämättä kuka näke (paitsi, jos kotona on vieraita).

Ihan normaalia kuitenkin on, jos teini(t) haluaa saunoa itsekseen tai eivät halua vanhempien kanssa saunaan.

Vierailija
32/58 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teinin kanssa pitää yleensä riidellä saunomisesta? Kai teinillä on oikeus itse päättää saunooko vai ei. Ja sanooko yksin vai perheen kanssa. Ketään ei voi pakottaa saunaan muiden kanssa jos ei halua.

Meillä teinit saunoo yksin ja se on erittäin ok. Ei hetkauta minun elämääni millään lailla.

Vierailija
33/58 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa riittää näitä saunanatseja jotka kokevat oikeudekseen päättää muiden saunomiset.

Vierailija
34/58 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut liikuntaharrastuksissa että läheskään kaikki ei enää peseydy yleisissä suihkuissa. Oletan että he peseytyvät sitten kotona mutta vähän oudoksun tuollaista.

Mukavampi käydä kotona rauhassa suihkussa kuin siellä urheilupaikalla, jos kotiin ei ole järjetön matka (siis tyyliin tunteja autossa).

Vierailija
35/58 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teinin kanssa pitää yleensä riidellä saunomisesta? Kai teinillä on oikeus itse päättää saunooko vai ei. Ja sanooko yksin vai perheen kanssa. Ketään ei voi pakottaa saunaan muiden kanssa jos ei halua.

Meillä teinit saunoo yksin ja se on erittäin ok. Ei hetkauta minun elämääni millään lailla.

Nyt olikin kysymys siitä, saunooko alasti vai vaatteet päällä.

Vierailija
36/58 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä 18 ikäinen tytär tulee alasti saunaan.

Vierailija
37/58 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoni tytär on käynyt ihan pienestä 5 v asti kanssani saunassa alasti. Täyttää syksyllä 20 v joten teiniaika rupeaa olemaan takana päin ja silti käy kanssani alasti saunassa. (on muuten ajanut itsensä posliiniksi sen verran olen salaa tirkistellyt).

Vierailija
38/58 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti pitää vaatteita saunassa! No kai sitä saa, mutta turha tulla meidän saunaan vaatteet päällä! Kuolen nauruun. No onhan se nauraminen tietysti terveellistä.

Vierailija
39/58 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä 18 ikäinen tytär tulee alasti saunaan.

Pyytäisitkö jos tulisi meillekin?

T. M42

Vierailija
40/58 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö tulee kyllä minun kanssa ja poika isänsä ihan normaalisti, iät 17 ja 15.

Tyttö tulee sinun kanssasi ja poika isänsä kanssa. No oho.