Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te käytte kalliilla ulkomaanmatkoilla?

Vierailija
10.08.2019 |

Miettikää miten monta tietokonetta tai puhelinta niillä rahoilla saisi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varaa noihin kaikkiin.

Vierailija
2/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvi montaa puhelinta tai tietokonetta, nämä käytössä olevat riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä määrän sillä saisi viinaa Latviasta. Matka sinne taas varattu.

Vierailija
4/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvi materiaa enempää. Nyt nautin ja matkustan huom omillani . En tarvi viiden tähden hotellia.

Vierailija
5/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tietokoneita ja puhelimia ihminen oikein tarvitsee? Mulle kyllä riittää yksi kerrallaan. 

Vierailija
6/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on siihen mahdollisuus.

Vierailija
7/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo kaikki tarvittavat härpäkkeet. Olen valmis maksamaan siitä lomasta jotta se on juuri sellainen kuin haluan ja omat tiukat kriteerit täyttyy. Ei tarvitse sitten jälkeenpäin narista että se halpa 3 tähden luukku ei ollutkaan 5 tähden luxushotelli.

Vierailija
8/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän matkustamisesta. Ymmärrän että kaikki eivät pidä ja haluavat käyttää rahansa ja aikansa muuhun mutta minä käytän tähän.

Vierailija
9/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kalliilla ulkomaanmatkoilla, käyn halvoilla. Esimerkiksi keskiviikkona oli Norwegianin tarjousmyynnissä lentoja Krakovaan 30 e/suunta. Ei paljon tee mieli kotimaassa matkailla, kun tuohon hintaan pääsee näkemään jotain ihan uutta.

Vierailija
10/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa kallis ulkomaanmatka?

Vierailija
11/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan matkustamista, lapset myös. Meille kävi viime reissulla niin ettei se kolmen tähden luukku tainnut olla edes kolmen tähden arvoinen mutta eipä haitannut, kivaa oli ja ihana matka.

Vierailija
12/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tai kahden täydellinen irtiotto arjesta kaikilla herkuilla. 

Vierailija
13/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen vain halpoja matkoja. Kalliit matkat teen veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
14/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt kenestäkin on kallista. Meidän nelihenkinen perhe lomailee kesäisin aina viikon jossakin isossa kaupungissa kahdella tonnilla. On oltu Roomassa, Barcelonassa, Budapestissä, Berliinissä, Lissabonissa, Marseillessa jne. Vähän pidempiä ja kalliimpiakin lomia on tehty, pari viikkoa Nizzassa, Biarritzissa jne., mutteivät nekään ole yli kolmea tonnia maksaneet. Avainsana on Interhome tai Airbnb ja halvat lennot.

Meistä nuo ovat vuoden kohokohtia, joista on iloa loppuelämän ajan, toisin kuin jostakin härpäkkeestä. Onneksi ne tarpeelliset härpäkkeetkin on varaa ostaa, mutta ymmärrän kyllä ap:n tarkoittavan yleensäkin materiaa vs. kokemuksia.

Joillekin on tärkeää kerätä rahaa sijoituksiin tai ostaa huippuhieno omakotitalo, sallittakoon se heille. Meillä kaikilla kun on erilaiset arvostukset.

Vierailija
15/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana kotoa kaikki arjessa hiertävät pikkuasiat jäävät joksikin aikaa taka-alalle ja palattua niihin on helppo tarttua uudella otteella. Muutenkin avartaa nähdä muita kulttuureja ja luontoa, siksi matkustan.

Kun on vaivautunut jonnekin, niin kannattaa ottaa siitä irti itselle tärkeitä asioita. Siksi matkustaminen saattaa olla kallistakin. Ei kannata uhrata aikaa ja rahaa matkailuun vain mennäkseen säästämään paikkaan ,joka ei kiinnosta, vain koska sen sai halvalla. 

Puhelimet ja muut laitteet kannattaa ollla vain sen tasoiset kuin mitä käyttö vaatii. Mun käyttö ei vaadi kovin kummoisia laitteita, ja en välitä niiden statusarvosta.

Vierailija
16/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kalliista tietokoneista ja puhelimista ym. viihde- elektroniikka ja olen 56v nainen. Ei kiinnosta matkusteleminen ja mun mielestä se oli väsyttävää ja rasittavaa kun on sitä tullut kokeiltua joskus. 

Vierailija
17/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelemme mieheni kanssa aina kun meillä lomaa. Talvella oltiin 2 vkoa Meksikossa, alkukesästä 3 vkoa Baleaareilka ja tämän kuun lopussa 1 vko Sisiliassa. Ei enää lapsia eikä lemmikeitä. Kodin härpäkkeet hankittu. Nyt nautimme työmme tuloksista. Olemme sen ansainneet.

Vierailija
18/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas rajana mikä on kallista. Mutta meille kallis matka on viikon matka 2+2 tai 2+1 5000e.

Tosin on kyllä sitten saatu rahalle vastinetta. Alkaen siitä että ei tarvitse istua tuntiakausia missään bussissa vaan taxi odottaa valmiina kentällä ja vie suoraan hotelliin max. 20-30min.

Vierailija
19/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa montako klemmaria tai kumilenksua saisitte kalliin ulkomaanmatkan hinnalla.

Vierailija
20/20 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei materia kiinnosta. 1 läppäri ja puhelin riittää vuosikausiksi, vaatteisiin on mennyt ehkä 100e tänävuonna, koti on sisustettu valmiiksi jne.

Rakastan/rakastamme matkustamista! Normivuonna 2-6 vkoa ja joku vkl reissu. Tämä vuosi ollut poikkeus koska olemme rakentaneet sivurakennusta ja pihaa koko kesän. Reissuun vasta lokakuussa. Parhaana vuonna 12 matkaa, työmatkatkin liittyy matkustamiseen.

Paras sijoitus ikinä - elämykset, lepo, nautinto, hyvä ruoka ja uudet tuttavuudet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan