Solariumista kysyttävää
Olen nyt tällä viikolla käynyt ensimmäistä kertaa solariumissa. Olen todella kalpea; ja haluan kauniimman sekä terveemmän näköisen ihon. En halua sellaista selkeästi epäluonnollisen sävyistä, oranssihtavaa ihoa. Ensimmäisellä kerralla olin 15min ja ei tullut kuin aivan snadit rajat. Ihmettelin tätä solariumin tiskillä olleelle naiselle, ja hän sanoi, että tulisi käydä alkuun 2-3 x kuuri perättäisinä päivivä tai ainakin samalla viikolla; jonka jälkeen rusketus kestää jonkun aikaa. No menin sitten uudestaan ja oli eri työntekijä (oikein mukava muuten) ja hän taas neuvoi, että täytyy käydä alkuun 3-5x kuuri ja sen jälkeen KERRAN VIIKOSSA ylläpitääkseen rusketusta. Lisäksi hän neuvoi minua käyttämään buusteria ennen koppiin menoa (ihana työntekijä lainasi omaansa minulle testiksi).No laitoin buusteria ja olin 17,5min ja nyt näkyi jo tulosta (tosin en tiedä johtuiko buusterista vai siitä että tulin toista kertaa)! Työntekijäkin sanoi, että harvoin yhdestä kerrasta tulee noin iso muutos (olin kuin lumikki ennen koppiin menoa.) Silti edelleen aika haalea sävy, joten aion mennä vielä vknlopun aikana kerran - että saan ns. alkukuurin käytyä.
KYSYMYKSET: ovat siis, että kuinka usein siellä sitten pitäisi käydä alkukuurin jälkeen, että pysyisi kaunis mutta ei huomiotaherättävä päivetys? Koska sain 2 erilaista vastausta itse studiolta, Buusteri selkeästi auttaa, joten sellaisen aion hankkia. En todellakaan haluaisi viikoittain käydä ylläpitämässä. Lisäksi, kuuluuko siellä kopissa (sellaisessa, missä ollaan makuuasennossa) kääntyä n. puolessavälissä sessiota, koska enemmänhän sen luulisi vaikuttavan siihen puoleen, joka on ihoa vasten. Onko pystysuuntainen koppi tehokkaampi (tosin ei varmaankaan niin rentouttava) ja parempi ? Kannattaako buusteri tosiaan hankkia ja millainen olisi hyvä/suht edullinen?
Mutta pakko sanoa, että oli kyllä rentouttavaa! Siinä solariumkopissa oli mukavasti tilaa ja ilmavirtaus päähän ja jalkoihin. Ihanan lämpöinen siellä makoilla ja meditoida koulu- ja duunistressiä pois.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mitä buusteria? Porkkanan karoteeni antaa tervettä väriä.
Buusteri on sellainen voide, joka auttaa (ainakin ilmeisesti - todella olen vasta 2 x käynyt solariumissa ja toisella kertaa vasta suositeltiin tätä tuotetta) päivettymään paremmin. Niin aurtingossa kuin solariumissakin.
Mitä buusteria? Porkkanan karoteeni antaa tervettä väriä.