Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopisto-opiskelija: et ole AMK-opiskelijaa parempi

Vierailija
09.08.2019 |

Vaan huonompi.
T. Seija

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain todella keskenkasvuinen ja ymmärrystä vailla oleva lokeroi ihmisiä. Yliopiston suorittaminen ei vaadi mahdottomia vaan siitä selviytyy tarvittaessa lähes jokainen. Ja vaikkei selviytyisikään, ei se merkitse mitään sillä kiistaton fakta on, että olemme kaikki täysin samanarvoisia.

Itse pääsin kvanttifysiikan kurssin läpi vasta kolmannella yrityksellä ja kuitenkin olin lukiossa 9-10 tasoa. Haluaisin nähdä miten joku parturikampaaja tai lähäri saa kurssin läpi

Etkä osaa silti edes lukea?! Wau...pikku vinkki, siitä selviytyy tarvittaessa LÄHES jokainen, heureka? Ja juu hienoa toki, mutta oletko sinä puolestasi käsistäsi taitava? Leikkaat omat ja tuttavien hiukset? Hoidat vauvat ja vaarit ja empatiaa löytyy? Et vai? Eli muitakin tarvitaan? Ja toisaalta vaikkei tarvittaisi, ei se nosta tai laske ihmisen arvoa. Niin ja itsekin luin laajaa matikkaa ja rakastin sitä. Samoin fysiikka, helppoa ja ihanaa mutta mitä sitten? Pärjäsin toki muissakin aineissa (kielet kymppejä jne.). Vaikka, tai itseasiassa koska olen älykäs, en kuvittele olevani ketään parempi, sillä tiedän ettei se ole totta. Älykin on vain yksi ominaisuus muiden joukossa ja vaikka keksisitkin uuden syöpälääkkeen tmv. niin hienoa, palkittakoon sinut siitä, mutta muita parempi ihminen et silti ole. Ja edelleen, joku taitaa silti siivota jälkesi, hoitaa ja opettaa lapsesi, ommella vaatteesi jne. jne.

Vierailija
22/24 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis on amis, vaikka voissa paistaisi tai lisäisi korkeakoulun perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amis on amis, vaikka voissa paistaisi tai lisäisi korkeakoulun perään.

Ja amiksessa on jotain huonoa vai?

Vierailija
24/24 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla laitoksilla on omat turhakkeensa ja menestyjänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme