Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen orgasmi menee ohi pidätellessä?

Vierailija
08.08.2019 |

Onko normaalia, että 40v miehen orgasmi ei vain tule, jos pidättelee kovasti.
Meillä käynyt jonkin kerran näin eli mies tekee kaikkensa että minä saan monta kertaa, mutta joutuu itse " jäähdyttelemään" useita kertoja. Lopputuloksena on se, että minä naisena saan pari-kolme kertaa ja mies ei millään.
Omassa pikku päässä käännän tämän tietysti niin, etten kelpaa.
Miehen erektio ei laske, mutta orgasmi ei vain tule sillä kertaa.
Jotenki olis ehkä parempi kun saisi liian aikaisin kuin ei ollenkaan.
Seksiä meillä 3-4 krt/ viikko.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko normaalia mutta meillä on sama.

Vierailija
2/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorottelette orkkujen suhteen, sinun vuoro, hänen vuoro. Vai oletko itsekäs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy joskus noin minulle, olen siis nainen, kun mies yrittää kiusoittella liian pitkään. Minut voi siis viedä orgasmin rajalle muutamaan kertaan, mutta sitten kun se alkaa ja saatan sanoakin "tulen/mä tulen/nyt mä saan" tms niin silloin jos mies vielä yrittää himmata niin - homma menee pieleen, huippu karkaa. Se on tylsää. Ei pidä vaatia mahdottomia. Silloin siis tavallaan saan vain sittenkin toivottua vaisumman orgasmin.

Yleensä kyllä jaksan yrittää vielä toista, mutta tauon (esim. 10 min) jälkeen, keskitytään mieheen välissä. Veikkaan, vaan en tiedä, että miehillä se menee samoin. Kun ollaan jo siirtymässä orgasmiin/se alkaa niin ei sitä silloin voi pysäyttää. Jos kuitenkin lopettaa kaiken fyysisen stimuloinnin siinä vaiheessa ja yrittää pitkittää seksiä/siirtää orgasmia niin se vähän kuin karkaa/lässähtää. Ei siis kannata päästää irti kun toinen tulee.

Vierailija
4/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voi käydä näin. Ja miten luulet että mies pystyisi panemaan sua noin kauan jos ’et kelpaisi’ tai hän ei haluaisi?

Kaikki ongelmat sängyssä saa paisutettua ihan uusiin mittoihin kun ensimmäisenä alkaa epäilemään että enkä kelpaa tai eikö se halua.

Vierailija
5/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ongelma jo nuorempanakin. Pari kertaa voi jäähdytellä, mutta sitten systeemi ei enää toimikaan.

Ehkä sinun pitäisi huomioida myös miestäsi joskus? Ehkä voisit jättää vaikka oman orgasmisi väliin tai tehdä sen vaikka omin käsin ja hoidella miehesi?

Tää on just sitä ilmiötä, missä kuvitellaan miehen olevan aina valmis siitossonni joka toimii aina kuin napista painaen. Naisen tyydyttäminen on se miehen velvollisuus kun miehelle kaikki on niin helppoa ja kätevää.

Meinaan jos tuota rataa jatkat, miehesi alkaa hyljeksiä seksiä. Se tuottaa pahimmillaan jopa fyysistä kipua. Kyllä peniskin tietyn aikaa hinkkausta kestää mutta ei ikuisuuksia. Tulee liian herkäksi. Aistimukset siis. Ja ne muuttuvat kivuksi.

Vierailija
6/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitää jäähdytellä? Et anna lupaa ennenkuin ite oot saanut 4? Melko itsekkäältä kuulostat? Onko ne sun orkut jotenki huonompia jos mies tulee ensin?

Vierailija
7/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta sillä erotuksella että mies on joutunut pidättelemään monta kertaa ennen kuin minä olen tullut kertaakaan. Paska tilanne. Mulle riittäisi hyvin yksikin orkku.

Vierailija
8/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan pidätellyt omaa orkkua, laskenut sisään, himmaillut hetken ja jatkanut samalla seisokilla hyvin spermatulla pimpalla seuraavaan orkkuuni saakka, jolloin ainakin oma naiseni ehtii mukaan ja saa orkkunsa ja mun on siinä vaiheessa mahdoton pidätellä omaakin tulemista. Tottakai seuraavaan orkkuun menee hieman pidempään, mutta eipä ole naiset siitä huonoa tykänneet ;)

Vierailija
9/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää jäähdytellä? Et anna lupaa ennenkuin ite oot saanut 4? Melko itsekkäältä kuulostat? Onko ne sun orkut jotenki huonompia jos mies tulee ensin?

Kirjoitin kyllä loppuun että olisi parempi kun saisi liian aikaisin kuin ei ollenkaan.

Ja ei tätä joka kerta tapahdu, silloin tällöin vain. Ehkä iän karttuessa enemmän.

Mielestäni se ei ole minun itsekkyyttä että mies haluaa tehdä mulle hyvää ja himmailee omaa saamistaan jotta minäkin saan. Olipa kyllä sinulta tosi tyly kommentti.

Vierailija
10/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ongelma jo nuorempanakin. Pari kertaa voi jäähdytellä, mutta sitten systeemi ei enää toimikaan.

Ehkä sinun pitäisi huomioida myös miestäsi joskus? Ehkä voisit jättää vaikka oman orgasmisi väliin tai tehdä sen vaikka omin käsin ja hoidella miehesi?

Tää on just sitä ilmiötä, missä kuvitellaan miehen olevan aina valmis siitossonni joka toimii aina kuin napista painaen. Naisen tyydyttäminen on se miehen velvollisuus kun miehelle kaikki on niin helppoa ja kätevää.

Meinaan jos tuota rataa jatkat, miehesi alkaa hyljeksiä seksiä. Se tuottaa pahimmillaan jopa fyysistä kipua. Kyllä peniskin tietyn aikaa hinkkausta kestää mutta ei ikuisuuksia. Tulee liian herkäksi. Aistimukset siis. Ja ne muuttuvat kivuksi.

Ilmeisesti täällä ymmärretään tahallaan väärin. 3-4 kertaa viikossa seksiä ja yleensä mies kyllä saa. Siitä ei ole kyse. Ehkä iän karttuessa on kuitenkin lisääntynyt se, että haluaa antaa mulle ensin ja hänen oma orgasmi ei sitten tahdo tulla. Miten se on minun vikani? Anteeksi, en kysy enää mitään täältä, melko katkeria kommentteja.

:/

Vierailija
11/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin kyllä loppuun että olisi parempi kun saisi liian aikaisin kuin ei ollenkaan.

Ja ei tätä joka kerta tapahdu, silloin tällöin vain. Ehkä iän karttuessa enemmän.

Mielestäni se ei ole minun itsekkyyttä että mies haluaa tehdä mulle hyvää ja himmailee omaa saamistaan jotta minäkin saan. Olipa kyllä sinulta tosi tyly kommentti.

Ei tietenkään, jos mies haluaa niin tehdä. Mua vain ihmetytttää että sulle pitää antaa ensin 3-4 orkkua. Siis miehen mielestä. Jos yhtäaikaa tulo ei natsaa niin miksei sulle orkku, sit hälle jonka jälkeen voi jatkaa sulle muutaman lisää.

Onko miehelle ok ettei saa orgasmia aina? Oletko sanonut että sulle voi antaa lisää sitten kun on itsekin saanut ja sua vaivaa ettei hän saa joka kerta? Vai kuvitteleeko mies olevan vähmmän mies jos ei tee näin kuin aloituksessa kerrot?

Mä en naisena saa joka kerta enkä sitä aina haluakkaan, koska mulle pelkkä aktikin tuo mielihyvää. Olen asiasta miehelle sanonut eikä hän siitä ota nokkiinsa.

Vierailija
12/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma. Lisäksi mies on ympärileikattu, ja ilmeisesti tästä leikkauksesta johtuen hänellä on myös muita erikoisia ominaisuuksia. Jos hän pidättelee laukeamista 2-3 kertaa, niin hänen peniksen varrelleen tapahtuu sama kuin koiralle, eli se varsi turpoaa valtavaksi pallomaiseksi klöntiksi. Hiukan olin ensimmäisellä kerralla paniikissa, kun sitä yritettiin vetää ulos eikä lähtenytkään niinkuin normaalisti.

Mies kävi lääkärissäkin joskus sen takia, ja kuulemma johtuu paisuvaiskudoksen turpoamisesta, eli sama ilmiö kuin penispumpulla, se kalu kerää nestettä siihen varteen.

Nykyään olen aivan taivaissa, kun tunnen sen turpoaminsen sisälläni.

Vierailija
13/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota on joskus jossain kutsuttu ilmatyynypenikseksi, btw.

Vierailija
14/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan yhdyntänne kestävät?

Vierailija
15/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-50 minuuttia, yleensä. Olen aivan naatti yleensä viimeistään puolen tunnin kohdalla kyllä.

Vierailija
16/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 tuntia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme