Taaperot pois sieltä saapuvien matkatavaroiden hihnan
ääreltä lentokentän tuloaulassa!!!!
Ensi kerran en edes varoita, vaan otan painavan laukkuni hihnalta, jäävät sitten taaperot alle tai eivät. En välitä, koska eivät ne vanhemmatkaan näytä välittävän.
Kommentit (7)
Kaikenikäiset pois siitä ihan hihnan vierestä myös...
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoisin, että kaikki pois siitä hihnan vierestä. Jos porukka jäisi suosiolla kauemmas odottamaan, niin kaikki näkisivät sen oman laukun helposti.
Tämä. Tai jos edes perheestä voisi yksi odottaa lähempänä ja loput vähän kauempana. Ei jokaisen tarvitse päivystää siinä hihnan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoisin, että kaikki pois siitä hihnan vierestä. Jos porukka jäisi suosiolla kauemmas odottamaan, niin kaikki näkisivät sen oman laukun helposti.
Mitä hyötyä siitä laukun näkemisestä on, jos en saa mennä hihnan viereen sitä ottamaan?
Yksi AIKUINEN per matkustusporukka on hyvä. Muut odottakoot kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä laukun näkemisestä on, jos en saa mennä hihnan viereen sitä ottamaan?
O-dot-ta-maan