Hajusteeton tapahtuma
Olen menossa huomenna hajusteettomaan tapahtumaan. Mietin vaatteita, joita puen päälle sinne. Käytän hajusteetonta pyykinpesuainetta, mutta esim. mustille vaatteille hajusteellista (en ole löytänyt hajusteetonta tumman pyykin pesuainetta). Pitääkö pestä vaatteet, jotka laitan päälle, jos ne on olleet samassa vaatekaapissa hajusteellisella pesuaineella pestyjen kanssa? Yritin tietenkin haistella vaatteista hajua, mutta en luota hajuaistiini.
Käytän hajusteetonta shampoota, mutta hoitoaineessa on hajustetta. Hajusteettomat hoitoaineet ovat onnetonta lirua. Haittaakohan tuo hoitoaineen hajuste, jos laitan hiukset kiinni?
Neuvokaa viisaammat!
Kommentit (9)
Millä meinasit peittää oman hajusi?
Jos noin tarkkaa on, niin jätä menemättä ja tee sen sijaan jotain mukavaa, minkä vuoksi ei tarvi turhia stressata.
Se on koulutustapahtuma, jossa tehdään mm. ryhmäjuttuja, eli ollaan läheisessä kontaktissa muihin.
2: Mitä tarkoitat?
Kauhea paine, jos alan vielä kuvitella, että kropasta lähtee jokin muita häiritsevä haju.
Kuitenkin puolet porukasta on laittanut hajusteita tahallaan tai "unohtamalla". Osa kuvittelee, että "minä laitoin vain vähän" on sama kuin ilman hajusteita. Itse ostin kerran mustille vaatteille tarkoitettua pesuainetta, mutta se piti laittaa kiertoon hajun vuoksi. Olen hajusteyliherkkä enkä enää mene hajusteettomina mainostettuihin tapahtumiin, kun ne ei ole sellaisia. Siinä vain sairastuu.
Lähinnä tuo tarkoittaa sitä, ettet suihku itseesi hajusteita ja etteivät vaatteesi löyhkää vahvasti hiuhtelusineelta.
Vierailija kirjoitti:
Se on koulutustapahtuma, jossa tehdään mm. ryhmäjuttuja, eli ollaan läheisessä kontaktissa muihin.
2: Mitä tarkoitat?
Kauhea paine, jos alan vielä kuvitella, että kropasta lähtee jokin muita häiritsevä haju.
Pimssonin löyhkä. KÄÄKS!
Hajusteeton tarkoittaa ettei ole vahvoja hajuja, esim hajuvettä ei käytetä. Ei sen takia uusia huuhteluaineita tarvitse ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hajusteeton tarkoittaa ettei ole vahvoja hajuja, esim hajuvettä ei käytetä. Ei sen takia uusia huuhteluaineita tarvitse ostaa.
Menen yhteen tilaisuuteen = pakko ostaa pullo huuhteluainetta. Ei näitä jaksa XD
Mikä tollanen tapahtuma on?