Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

narsisti kytkyttää, onko mitään apuja?

Vierailija
08.08.2019 |

Äitini keksii aina syyn saada raivari jostain mitä hän teker jonkun hyväksi.
Nyt kyse oli marjojen poiminnasta ja sanoin selkeästi, että poimin itse- nyt kuitenkin soittaa että hän valmisti mehut ja ne on pakko hakea heti ja kuulosti jo raivolta, että jos ei haeta hänen märittämänä ajankohtana.

En edes pyytänyt mitään mehuja, hän itse valmisti ne, asun toisessa kaupungissa, en voin noin vain niitä hakea ja inohoan sitä että joku määrittää että sinä tulet nyt tiettynä ajankohtana hakemaan ne heti.

En ymmärrä miten tilanne taas päätyi tähän, että pääsee niskan päälle ja luo hirveän uhkan mieleen, että nyt haette ne mehut tai hänellä on oikeus tanssia tasajalkaa ja raivota kun eivät mahdu hänen varastoihinsa.

Hän itse valitsi ne tehdä, en minä! Eikö silloin vastaa itse säilytyksestä siihen asti kunnes toiselle sopii hakea.

Teen työtä viikot ja hän ei sitä ymmärrä.
Aina muistakin mitä hän keksii tehdä tai hankkia, hän katsoo oikeudekseen raivota, jos ne eivät miellytä toista tai toinen ei halua.

Ja pahin on se uhan levitys, normaalitapauksessa ei olisi mikään ongelma hakea ne, mutta hän aloittaa jo heti puheissaan sen rumba, että määrittää miten toisen tulee toimia ja millä aika taululla.

Jos minä vaikka valmistaisin ystävälleni hilloa, en sanoisi, että nyt se prl een hillo ei mahdu jääkaappiini että alat tulka sitten hakemaan ja heti tai repeän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kuin otsikon, mutta jos solmii kytkykauppoja, niin eikö se ole hyvä? Win-win?

Vierailija
2/2 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini tunki talonvahdiksi, poimi väkisin minun marjani ja räyhäsi sitten koko lomamatkamme ajan, että miksei meillä ole autotallissa pakastinta. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme