Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset todella moukkamaisia ja huonotapaisia!!!

Vierailija
07.08.2019 |

Tässä taas kesälomalla vauvan kanssa liikkuessa tullut todistettua:

-Lukuisia kertoja etuilua hissiin mentäessä! Eli kun olen itse jonottamassa vaunujen kanssa hissiin, niin joku tai jotkut tulevat pokkana sivusta jonon ohi ja menevät vaan törkeästi ohitseni hissiin sisälle, ja jättävät minut odottamaan seuraavaa hissiä. Näin on tehnyt yleensä ilman vaunuja liikkuvat (jotka ihan yhtä lailla voisivat mennä liukuportaitakin), mutta myös vaunujen kanssa liikkuvat. Välillä olen sanonut asiasta, ja ovat kuin eivät kuulisi mitään, välillä olen jäänyt suu auki ihmettelenaan, miten jotkut kehtaavat??

-Kassajonossa kun olin taas vaunujen kanssa jonottamassa, eräs edellä oleva nuori nainen näyttää lattiaa vaunujen takana ja kysyy tippuiko sinulta tuollainen? Kyllä, vauvan tukka oli tippunut maahan, mutta en mitenkään yltänyt itse sitä heti ottamaan siitä. Nuori nainen jäi siis jonottamaan itse sukan viereen, ja näki etten itse saa sukkaa, mutta ei silti voinut nostaa sitä minulle?

-Lukitsemattomassa Lastenhoitohuoneessa imettäessäni sinne on väkisin änkenyt vessaan porukkaa ILMAN LAPSIA. He siis näkevät ovelta että huone on varattu, ja imetän vauvaa siinä, mutta silti päättävät kävellä huoneen läpi minun ohi takana olevaan pieneen vessaan. Itse en ikinä kehtaisi käyttää lastenhoitohuoneen vessaa ilman lapsia, etenkin jos siellä joku imettämässä!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka=sukka 😅

Vierailija
2/11 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä, oletko varma että kaikki olleet edes suomalaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei pidetä lapsista. Johan tästä on ollut juttua vaikka kuinka. Passiivis-agressiivista käytöstä ehkäpä?

Vierailija
4/11 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse nostanut sukkaa...En ainakaan itse haluaisi koskea kenenkään vieraan sukkaan.

Vierailija
5/11 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi nähdä päältä onko joku suomalainen!

Vierailija
6/11 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en ymmärrä miksi vaikkapa kauppakeskuksissa hissejä käyttävät normaalit kävelevät ihmiset. Jos vaunut tulossa hissiin, niin heidän pitäisi antaa niille tilaa.

Vierailija
7/11 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en ymmärrä miksi vaikkapa kauppakeskuksissa hissejä käyttävät normaalit kävelevät ihmiset. Jos vaunut tulossa hissiin, niin heidän pitäisi antaa niille tilaa.

Mammat jaksaa odottaa...

Vierailija
8/11 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen liikkunut rattaiden kanssa viimeiset 4,5 vuotta enkä yhtään tunnista ilmiötä. Ihmiset on tosi innokkaita pitämään ovia auki, vaikka pärjäisin kyllä itsekin niiden kanssa. Samoin ihmiset on useasti nostelemassa minulle tippuneita tavaroita vaikka se on yhtä helppoa minulle kuin heille. Nuorempi lapseni on välillä kova heittelemään kenkiään, kerran en sitä huomannut niin eräs ihminen juoksi aika pitkään perässäni antaakseen kengän.

Hississäkin monesti edellä oleva on päästänyt edelleen, jos rattaissa istuva on hermostunut

Vierailija
9/11 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jotain liukuportaita tai normaaliportaita käyttäessä parkkihallista menisi puoli päivää päästä esim. kolmanteen kerrokseen? Hissiin pääse se, joka on ensimmäisenä jonossa mikäli hississä on tilaa. En minä ainakaan rupea hyppimään väärässä kerroksessa ulos sen takia että joku on tulossa vaunujen kanssa.

Vierailija
10/11 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas aloitus. Miksi haukkua kaikki suomalaiset? Mistä tiedät, vaikka monessa muussa maassa käyttäydytään vielä moukkamaisemmin, mihin nähden suomalaiset ovatkin todella fiksua ja hyväkäytöksistä kansaa? Etkä edes voi tietää, ovatko kohtaamasi tyypit olleet suomalaisia.

Vierailija
11/11 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä vaunuilla ole mitään etuajo-oikeutta.

Itse kun käyn paikallisessa kauppakeskuksessa ja jos haluaisin vaikka parkkihallista faunattareen niin joutuisin ensin vetämään yhdet liukuportaat, kävelemään sen jälkeen puoleen väliin kauppakeskusta, toiset liukuportaat, sen jälkeen joutuisin kiertämään taas puoli kauppakeskusta ympäri ja sitten kolmannet liukuportaat. Tai sitten vain kävelen parkkikselta hissille ja painan nappulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme