Kauanko laastarisuhde kestää?
Olen melko tuoreessa suhteessa, joka periaatteessa täyttää laastarisuhteen merkit. Suhteen alussa olin skeptinen tulevaisuuden suhteen ja puhuimme laastariasiasta miehen kanssa. Puhuimme mm siitä, että voimmehan jatkaa kavereina, jos suhde ei toimi. Meillä on siis paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita, joten se voisi olla mahdollista. Aikaa on kulunut ja olen kohta korviani myöten ihastunut tähän mieheen ja hän minuun. Olen yrittänyt jarrutella ihastumista, koska pelkään olevani pelkkä laastari. Nyt aloin miettimään, että kauanko tässä pitää olla varuillaan vielä? Missä vaiheessa potentiaalinen laastarisuhde on "vain suhde"?
Kertokaa siis, kuinka pitkiä teidän laastarisuhteenne ovat olleet?
Kommentit (6)
Keskimäärin kymmenen minuuttia, joskus vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään. Jos olette ihastuneita niin tuskin se enää mikään laastarisuhde on.
Tätä juuri mietin. Olemme edenneet varovasti emmekä mitenkään päättömästi. Lohdullista kuulla, että jollain on "laastari" kestänyt jo 20 vuotta.
Mä olin exälle laastari 8 vuotta.
No jos olisin ollut fiksu niin olisin puhaltanut pelin poikki jo aiemmin. Merkit olivat näkyvissä, mutta oltuani itse sinkkuna edeltävät 7 vuotta olin kai aika epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin exälle laastari 8 vuotta.
No jos olisin ollut fiksu niin olisin puhaltanut pelin poikki jo aiemmin. Merkit olivat näkyvissä, mutta oltuani itse sinkkuna edeltävät 7 vuotta olin kai aika epätoivoinen.
Haluatko kertoa tarkemmin? 7 vuotta on pitkä aika.
ap
Voi sentään. Jos olette ihastuneita niin tuskin se enää mikään laastarisuhde on.