Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä taktiikalla kannattaa pelata hedelmäpelissä?

Vierailija
06.08.2019 |

Näin pelistä että kohta tulee voitto. En jaksanut uskoa siihen enää ja pelkäsin rahanmenoa.
Hetken päästä olis tullu 25 euroa jos kaikki linjat ois ollu kiinni ja panos suurin mahdollinen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä että et pistä koneeseen lanttiakaan ja kävelet muualle. Tappiot taatusti vain 0 euroa. 

Vierailija
22/24 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari viikkoa sitten laivalla kolmisen euroa lompakossa jäljellä (ja asun Ruotsissa joten en halunnut säästellä kolikoita), pelattiin miehen kanssa huviksemme päästäksemme niistä eroon. Aluksi molemmat oltiin muutama euro voitolla, mutta ei tunnettu tarvetta ottaa ulos yhteensä jotain kymppiä, vaan mieluummin käytettiin voitotkin pelaamiseen. Ihan mukava tovi saatiin pelata, mutta missään vaiheessa ei oltu kumpikaan kovin monta euroa voitolla. Ei harmita, kun tavoite ei ollut tienata yhtä kaljaa vaan pitää hetki hauskaa pelaten ennen nukkumaanmenoa.

Mitä tästä opimme: voit ehkä ”päättää”, että voitat, mutta kone päättää kuinka paljon voitat. Et siis voi päättää pelata kunnes saat yli 20 euroa, jos kone on päättänyt antaa sinulle kolme (jolloin hyvin todennäköisesti syötät ne koneeseen takaisin ja jäät nollille).

Kerran ostin kirppikseltä ihanat verhot hedelmäpelin avulla. Maksoivat vitosen, mulla oli pari euroa, eikä myyjä mitenkään voinut myydä niin halvalla. Kävin pelaamassa, lopetin kun olin voittanut jotain 4,20 ja menin uudestaan kysymään, voisinko saada verhot sillä hinnalla. Verhot koristavat edelleen keittiötäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Näin pelistä että kohta tulee voitto. En jaksanut uskoa siihen enää ja pelkäsin rahanmenoa.

Hetken päästä olis tullu 25 euroa jos kaikki linjat ois ollu kiinni ja panos suurin mahdollinen."

Ei niistä peleistä kyllä millään voi "nähdä että kohta tulee voitto". Tai mistä muka voit päätellä että "Hetken päästä olis tullu 25e" ? Ne palautusprosentit on ihan laskettuja juttuja, vieläpä siten että lopulta talo voittaa. Sattumaa kaikki.

Oon ennenkin nähnyt. Ja nähnyt myös milloin ei tule voittoa, siis hetkeen.

Sittenhän sinä et tarvitse neuvoja jos näet miten käy eli pelaa vaan rahasi

Tänään päätin kokeilla ja tuli tunne yhden koneen kohdalla että pysähdyn.

Taktiikkani oli nyt erilainen, näin heti että voittoja tulee.

Laitoin linjat kiinni ja hetken päästä mulla oli 10 euroa.

Jatkoin vielä vähän aikaa ja lopetin.

Jäin voitolle 4,50 euroa.

Vierailija
24/24 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan miten käy jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän