Ja taas tänään ja Turussa ja Tokmannilla vartija kyttäämässä minua.
Miksi se vartija menee sinne kassan taakse seisomaan ja kyttäämään kun tulen maksamaan ostokset? Onko siinä jotkut kamerat?
Kommentit (10)
Rosvot tunnistaa rosvomaisesta käytöksestä, pälyilevästä katseesta ja huolestuneista pieruista, joita rosvo päästelee.
Älä piere äläkä pälyile.
T. Vartija
Olet sairas. Mee lääkäriin. Ei kaikki ole sinusta kiinnostuneita.
Haha Mä kävin aurinkolasit silmillä tokmannilla kun ne oli ainoat mukana jossa on vahvuudet. Muuten en nää mitään kauas. Ja lähelle pitää katsoa ilman laseja. Tokmannin vartija hiipi takanani. Päätin juosta koko kaupan hyllyt läpi jotta saa duunia.
Vierailija kirjoitti:
Rosvot tunnistaa rosvomaisesta käytöksestä, pälyilevästä katseesta ja huolestuneista pieruista, joita rosvo päästelee.
Älä piere äläkä pälyile.
T. Vartija
Entä jos pälyilee siksi, että pierettää? D:
Vierailija kirjoitti:
Haha Mä kävin aurinkolasit silmillä tokmannilla kun ne oli ainoat mukana jossa on vahvuudet. Muuten en nää mitään kauas. Ja lähelle pitää katsoa ilman laseja. Tokmannin vartija hiipi takanani. Päätin juosta koko kaupan hyllyt läpi jotta saa duunia.
:D Itsekin tätä harrastan. On vähän luihu olemus, tukka monesti sekaisin ja iso parta ja kovasti tuntuu kiinnostavan. Ne menee hassusti hämilleen usein kun alkaa kyselemään vaikka notta mikäs juusto se sopisi vartijan mielestä parhaiten sen makaronilaatikon päälle :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tokmanni kyseessä?
Kivikukkaron Tokmanni.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää keskustaa ja 1dl kaurahiutaleita 2,5 dl veteen yhdellä keitetyllä kananmunalla B12-vitamiinin saantiin! Äänestäkää keskustaa!
Minä kyllä laitan ohraryynejä ja äänestän persuja.
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas. Mee lääkäriin. Ei kaikki ole sinusta kiinnostuneita.
Ei nyt olekkaan kysymys Kaikista. Yksi vartija, enkä ole sairas.
Ap.
Äänestäkää keskustaa ja 1dl kaurahiutaleita 2,5 dl veteen yhdellä keitetyllä kananmunalla B12-vitamiinin saantiin! Äänestäkää keskustaa!