Maidoton ruokavalio
Jos on allerginen maitoproteiinille ja välttelee kaikki maitotuotteet, niin pitääkö lisätä ruokavalioon jotain lisävitamiineja tai -kalsiumeja.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Täh? Opettele vain juomaan maitoa. Se on terveellistä ja ravitsevaa. Jolle se ei sovi, niin sellainen ihminen ei minun mielestäni ole oikeutettu elämään tällä planeetalla tai ainakaan täällä päin.
Ite et taida olla ihan tältä planeetalta :D
Vierailija kirjoitti:
Täh? Opettele vain juomaan maitoa. Se on terveellistä ja ravitsevaa. Jolle se ei sovi, niin sellainen ihminen ei minun mielestäni ole oikeutettu elämään tällä planeetalla tai ainakaan täällä päin.
Lehmän maito on tarkoitettu vasikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite et taida olla ihan tältä planeetalta :D
Kyllä minä olen. Ja vihaan teidän "vihreitä huijaus ja ilmastouskovaisten arvoja" kusetuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmän maito on tarkoitettu vasikalle.
Joo. Siihen asti kunne vasikan on aika heittää henkensä teuraalle.
Äänestäkää keskustaa ja 1dl kaurahiutaleita 2,5 dl veteen yhdellä keitetyllä kananmunalla B12-vitamiinin saantiin! Äänestäkää keskustaa!
Lisää naisten ja miesten syöpiä 50%, maitotuotteet siis. Kalkkitabl ei ole terveellisiä, elimet kalkkiintuvat. Kalkkia saat munista lihasta kalasta vihanneksista pähkinöistä jne. Tai pähkinöissä on ainakin muita ravinteita, Jos syöt maitoa, luunmurtumariski KASVAA. K2 hyvä luille+d-vit. Mulla oli paharefluksi, sitten lopetin maidot ja gluteiinin ja hiivan.
Syö sardiineja ja särkeä, ne kasvattaa järkeä. Ja sisältävät kalsiumia.