Beyond meat -pihvit - mielipiteitä?
Oletteko maistaneet? Onko kuin lihaa? Koostunus? Maku?
Kommentit (51)
Hirveitä kaikki lihankorvikkeet esim. hampurilaisissa. Portobellosieni on hyvää, mutta se onkin ihan luonnollista ravintoa.
Miksi vegaanin pitää saada syödäkseen mahdollisimman paljon jauhelihapihviä muistuttava tekele? Eikös idut ja muut rehut kelpaa ihan sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vegaanin pitää saada syödäkseen mahdollisimman paljon jauhelihapihviä muistuttava tekele? Eikös idut ja muut rehut kelpaa ihan sellaisenaan.
Ei ainakaan mulle. Proteiiniakin tarvii eikä aina jaksa syödä papuja. Kiva kun on noita valmisvaihtoehtoja aterian proteiininlähteeksi.
mä sain noita tänään ruokajakosta, ensin joku ruoka jaon nainen antoi 2 kpl kun henksiesti ei voinut syödä kasvisruokaa? ja toiset 2 kpl sain itse + 3 kokkikartanon kinkkupastaa ja beef wrappia ja muuta jännää, töiden jälkleen kävin napppaa
Meille tulee loppuviikosta Beyond Meatin makkaraa! Alkuun saatavilla vain 10-pack, jossa on 10kpl 100g makkaroita, eli yhteispaino on kilon. Hinta 37,90 €/ltk.
Beyond Sausage® on vegaaninen herneproteiinista valmistettu makkara, jonka maku sekä koostumus hämää lihaisuudellaan. Makkara lisäksi valmistuu suussa sulavan meheväksi perinteisen makkaran tapaan. Tuote säilytetään pakasteessa.
Beyond Sausage sisältää 16 grammaa proteiinia sekä 38% vähemmän rasvaa kuin perinteinen makkara. Maailmalla huippusuosioon noussut makkara sisältää kaikki perinteiseltä makkaralta vaadittavat ominaisuudet, joten lihan korvaaminen kasviperäisellä vaihtoehdolla on sekä helppoa että maistuvaa."
mitä hittoa, 1 kg maksaa 37,90e, eli 1 makkara 3,70e! no sain siis tänänä ruokajaosta 4 x kg eli 120e edestä' tuota kakkaraa, påitääkin maistaa
Pihvissä on lihaa.
-Sinkkiş
Se ei ole pihvi, jos siinä ei ole lihaa. Porkkanaköntsä ei ole pihvi.
Se on köntsä porkkanoita.
oikee hinta pitäs kai olla 3,70e laatikko!`?
siis wtf 37,90 e 10 kpl vegaanimakkaraa kauppahinta? sillä saa jo 4 kertaa sushibuffetin
Ei se minusta niin ihmeellisen hyvää ole. Toisaalta en osaa arvioida lihamaisuutta kun lihaa olen syönyt viimeksi 1980-luvulla, enkä lapsenakaan lihasta pitänyt edes. Ehkä tuo onkin liian lihamaista minulle tai jotain, kun en niin kauheasti tykkää. Kuten en muistakaan sitkeän koostumuksisista korvikkeista, kun juuri se sitkeys oli se mitä lapsena jo lihassa inhosin ja yritin äidiltä salaa piilotella pihvinpalasia lautasliinaan roskiin heitettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Pihvissä on lihaa.
-Sinkkiş
Se ei ole pihvi, jos siinä ei ole lihaa. Porkkanaköntsä ei ole pihvi.
Se on köntsä porkkanoita.
Mikä sitten on pihvitomaatti?
Ja mun mielestä pullat on vehnästä tehtyjä leivonnaisia, lihapullat pitäisi kieltää.
lähes 40 kg hintaa jostain hernemakkarasta? siis nykyään saaa k marketissa savustettua norjan ja kirjolohta 10 e kg, siis savustettuna! otatko savustettua 200 g/2 e naamariin vai 200 g vegaaanimakkaraa eli 2 kpl = 8 e!`?
Tykkään. Tervetullutta vaihtelua.
T: kasvissyöjänä vuodesta -95.
Todella surkeat.
Ne jotkut rändöm maustetut papumössö "pihvit" vievät voiton.
Miksi väkisin pitää imitoida lihaa? Ihan sama vaikkei olisi lihan makuista, kunhan on maukasta.
Ihan hyvin toimii hampurilaisessa. Ei maistu lihalta tietenkään kun se ei lihaa ole. Hinta on pahin ongelma.
Mies on saanut mut pari kertaa sitä maistamaan ja ei uppoo. Muu perhe kyllä syö. Mies toisinaan tekee niistä pihveistä massan. Lisää jotain salaista ja maustaa.
Mun mielestä se maistuu siltä, miltä menkka-aikana haisee yöside aamulla. *puistatus*
LopunajantiedemiehetRy kirjoitti:
hauskinta tuossa on se, että lidlistä saa eurolla 4 makkaran paketin ja maistuukin makkaralta kun on broilerinlihaa seassa. eli makkaran hinta on 0,50 e. Mutta vegaanimakkarasta joka maistuukin paskalle, joudut maksamaan 3,79 e per makkara!
Vegeilläpä on varaa ja sulla ei. Sitäkö sä halusit kertoa tässä ketjussa?
Yhdesti olen maistanut. Hyvää oli.
Aion ostaa uudelleen
Mutta oikeasti jos haluat kasvispihvejä vertailtavan
Niin niitä pitäisi maistella eri valmistajien kasvispihvejä
Ja tehdä niistä
HAMPURILAISIA
Pihvi + lohkoperunat
Ja sitten raati
Härkis, nyhtökaura, soija, punajuuri, porkkana, eri sideaineet jne
Onko pähkinä jauhoa misään pihveissä?
Taas ilmasto kiittää kun näitä rahdataan USAsta tänne kasvishörhöille.