Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nannan, Martinan ym. 3 viikon nettivalmennukset

Vierailija
06.08.2019 |

Onko kenelläkään kokemusta Nanna Karalahden tai Martin Aitolehden 3 viikon valmennuksista? Somessa jaetut kokemukset ovat pelkkää hehkutusta, mutta haluaisin kuulla rehellisiä mielipiteitä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Martina hehkuttaa aina niitä samoja 4-5 muutoskuvaa.

Samat tulokset saa kun sen 3vko ajan jättää sokerin, vehnän ja prosessoidun ruuan pois + treenaa 3-4kertaa viikossa. Ei tarvi turhaa maksaa 40e noiden naisten mainostamista valmennuksista.

Vierailija
2/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö joku noihin "puhtaisiin" valmennuksiin uskoo?

Luulisi olevan enemmän näyttöä asiakaskunnastaan kun tosiaan se 3-4 kuvaa vuodelta jotain, jos niitä myytäisiin 100 000 vuositulojen edestä. Eiköhän nuo liity noihin "kiinteistö" bisneksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen vastaus on että ei ole, koska oikeita asiakkaita ei ole.

Vierailija
4/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Nannan eli Heron 3vkon tehosetin. Loppui just tähän viikkoon. Itse olin tyytyväinen ostoon. Simppelit ohjeet syömiseen, ei mitään tarkkaa mittailua ja ruokavaliota vaan mitä kannattaa syödä, mitä välttää. Ratkaisut tekee jokainen itse ja niin pitääkin jos aikoo jatkaa 3 viikon jälkeenkin terveellisesti. Ei siis ole mikään pikadietti tuo vaan lähinnä sellaista valmennusta terveellisiin elämäntapoihin. Itse tiedän tasantakkaan mitä pitää syödä jos haluaa laihtua, tai ylipäätään elää terveellisesti, mutta motivaatio on ollut hukassa. Tehosetistä aikana kyllä löytyi motivaatiota ja jatkan samaa edelleen.

Parasta oli kuitenkin facebookissa live treenit. Kiva kesällä treenata kotona pihalla. Onnistuu myös sisällä. Simppelit tehokkaat liikkeet. Itse en ikinä onnistu/jaksa treenata noin jos vaan käyn ilman ohjaajaa tekemään jotain. Ryhmäliikuntatunneista en tykkää.

Joten kyllä ainankin tota suosittelen jos tuntuu että tarvii itselleen tönäystä treenaamiseen ja terveellisiin elämäntapoihin. Ryhmässä moni oli tyytyväinen ja jotkut osti uudenkin vaikka noi treenit säilyy siellä ryhmässä varsinaisen valmennuksen päätyttyäkin.

Vierailija
5/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen vastaus on että ei ole, koska oikeita asiakkaita ei ole.

Erään valmennuksen fb ryhmässä oli 600 jäsentä. Ja todella vilkasta keskustelua yms. Eli ihan oikeita asiakkaita kyllä oli muutkin kun minä.

Vierailija
6/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi olevan enemmän näyttöä asiakaskunnastaan kun tosiaan se 3-4 kuvaa vuodelta jotain, jos niitä myytäisiin 100 000 vuositulojen edestä. Eiköhän nuo liity noihin "kiinteistö" bisneksiin.

Nanna hehkutti juuri, kuinka yli 700 ihmistä on lähtenyt eilen alkaneseen tehosettiin. Maksaa 39 egeä eli tienaa jo mukavat yli 27 000 e nyt. Ja sama 3 viikon päästä uudestaan. Siitä vaan mammat ostamaan taas, niin saa Jerekin vähän makkaraa leivän päälle.

Vierailija
7/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan valmennukset tulisi poistaa, koska hän on selkeästi väkivaltainen ihminen, josta hänet on myös tuomittu. Lisäksi tuomio rattijuoppoudesta, joten hän ei ole oikea esikuva nuorille tai kenellekään yleensä.

Hänen valmennuksiaan tulisi boikotoida, koska hän on valehdellut kasvaneensa ihmisenä ja silti toistanut samoja virheitä.

En luota sellaisen ihmisen valmennuksiin, joka yrittää kovasti vääristää totuutta ja luoda itsestään pyhimyksen joka ei tee koskaan mitään väärää, vaan vika on aina muissa.

Vierailija
8/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jonkun sport ruokavalion joka oli ainakin kirjoteltu vaan perus word documentiin toimea new romanilla. Sisälsi kaikenmaailman latteuksia ja kirjoitusvirheitä. Lisäksi täytyy sanoa että ne ohjeet oli suoranaisesti mauttomia/pahoja ellei itse soveltanut ja maustanut. Olisin odottanut maistuvampia reseptejä.

Ja syön terveellistä maistuvaa ruokaa normaalisti eli ei voi olla siitä kiinni..

Vierailija
9/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nanna hehkutti juuri, kuinka yli 700 ihmistä on lähtenyt eilen alkaneseen tehosettiin. Maksaa 39 egeä eli tienaa jo mukavat yli 27 000 e nyt. Ja sama 3 viikon päästä uudestaan. Siitä vaan mammat ostamaan taas, niin saa Jerekin vähän makkaraa leivän päälle.

Tuolla Herossahan on töissä paljon muitakin valmentajia kun Nanna. Kai nekin jotain palkkaa saa. Siellä on mm. Eva Wahlström.

Kenenkään ei onneksi ole pakko ostaa mitään nettivalmennuksia. Joillekkin nw sopii, toiset onnistuu laihdutuksessa/treenauksessa yms. ilman apua.

Itse tykkäsin Tehosetistä.

Vierailija
10/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Akilta ja Ritalta ruokavalion ihan mielenkiinnosta. Se oli itseasiassa mielestäni hyvä hintaansa nähden.

Vierailija
11/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka näihin tuhlaa rahojaan? Tyhjäpäiset valmentajat, joiden omat takapuolet roikkuu, ja taustat ja maineet on mitä on.

Syö salaattia ja proteiinia ja avaa Youtubesta haluamasi treeni. Laita se raha mieluummin hyväntekeväisyyteen kuin noiden tyhjäpäiden timantteihin, merkkilaukkuihin ja silikonitissileikkauksiin, ja mahdolliseen rahanpesuun. Tee palvelus itsellesi ja koko maailmalle. Älä tue valheellista elämäntapaa, älä osallistu tuon valheellisen maailman luomiseen.

Vierailija
12/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin Nannan eli Heron 3vkon tehosetin. Loppui just tähän viikkoon. Itse olin tyytyväinen ostoon. Simppelit ohjeet syömiseen, ei mitään tarkkaa mittailua ja ruokavaliota vaan mitä kannattaa syödä, mitä välttää. Ratkaisut tekee jokainen itse ja niin pitääkin jos aikoo jatkaa 3 viikon jälkeenkin terveellisesti. Ei siis ole mikään pikadietti tuo vaan lähinnä sellaista valmennusta terveellisiin elämäntapoihin. Itse tiedän tasantakkaan mitä pitää syödä jos haluaa laihtua, tai ylipäätään elää terveellisesti, mutta motivaatio on ollut hukassa. Tehosetistä aikana kyllä löytyi motivaatiota ja jatkan samaa edelleen.

Parasta oli kuitenkin facebookissa live treenit. Kiva kesällä treenata kotona pihalla. Onnistuu myös sisällä. Simppelit tehokkaat liikkeet. Itse en ikinä onnistu/jaksa treenata noin jos vaan käyn ilman ohjaajaa tekemään jotain. Ryhmäliikuntatunneista en tykkää.

Joten kyllä ainankin tota suosittelen jos tuntuu että tarvii itselleen tönäystä treenaamiseen ja terveellisiin elämäntapoihin. Ryhmässä moni oli tyytyväinen ja jotkut osti uudenkin vaikka noi treenit säilyy siellä ryhmässä varsinaisen valmennuksen päätyttyäkin.

Mä olin myös mukana hero tehosetissä ja voisin sanoa, että enempää pettyny ei vois olla. Lähes tulkoon huijattu olo. Toki tiesin riskin osallistuessa, mutta pitihän se omin silmin nähdä.

Ekanakin Nanna ei vastaa FB-ryhmässä kysymyksiin (no ehkä joskus johonkin satunnaiseen on vastannut), eikä ole siellä muutenkaan läsnä, kuten väittää. Aikaa on kuitenkin jakaa somessa jatkuvalla syötöllä mainostusta valmennuksistaan. FB-ryhmä ei ole toimiva alusta nettivalmennuksiin, varsinkin kun se on ainoa alusta, ei ole siis mitään selkeää paikkaa missä olisi kysymykset ja vastaukset aihealueittain, ohjeet, aikataulut jne. Toki FB-ryhmäkin on hyvä olla, mutta sen pitäisi olla lisänä kokemusten jakamiseen yms. Eikä Nanna osannut käyttää FB-ryhmää, ei osannut laittaa asioita sinne selkeästi näkyviin, tehdä kansiota jne. Jokaisessa livetreenissä Nanna unohti antaa liikkeet juuri synnyttäneille tai muut korvaavat liikkeet. Treeneissä paistoi myös se, että niitä ei oltu suunniteltu hyvin etukäteen (ja "luennoissa" Nannan yleisin sana oli "ööööööö..." ), liikkeet näytettiin pika pikaa sarjojen välissä... Olisi pitänyt ehdottomasti olla kaksi henkilöä vetämässä, jotta esim. kysymyksiä olisi joku lukenut koko ajan ja katsonut edes sen verran, että näkyykö video... Ei kirjallisia ohjeita, ei ruokavaliota. Nannalla ei ole selkeästi kovin hyvää osaamista ravinto- ja treeniasiosta, hän on enemmänkin vain jumppaohjaaja, joka ei ole sen kummemmin opiskellut alaa. Naurettavinta oli, että Hietsun yhteistreeni piti tulla livenä, jotta siihen voi osallistua etänäkin, mutta yllätys yllätys, Nanna unohti, ja laittoi liven päälle vasta treenin lopussa. Live tuli kai Nannan omasta puhelimesta ja laittoi sen jonkin tason päälle, josta se hetken kuluttua tippui maahan ja lopputreeni katseltiinkin sitten sinitaivasta :D Ei pahoittelua tai tuon treenin korvaamista jollain muulla, ei mitään... Ja siellä näytti olevan ihan kuvaajakin paikalla, joka kierteli videokameran kanssa kuvaamassa. Liven olisi tietysti pitänyt tulla siitä, mutta sehän kuvasikin vain mainosmateriaalia uusia hyönäytettäviä varten :) Tää lista olis kyllä aika pitkä, jos tähän kaikki kirjottaisin, mut se pitää vielä sanoa että kivasti vedätti vielä porukkaa jakamaan somessa kokemuksia, kuvia jne. lupaamalla siitä palkintoja, mutta palkintojen ajankohdan tullessa ei olekaan enää vastannut mihinkään kysymyksiin aiheesta... 

Mä en edes tiedä kenelle toi tehosetti käy, kun alottelijoille/ylipainoisille treenit ja liikkeet on ihan liian vaikeita/rankkoja, ja kokeneemmille liikkujille tossa ei ole mitään uutta. Myös lupaus 5 kilon painonpudotukseta ilman ruokavaliota on kyllä jotain aivan uskomatonta... Kuvaavampi nimi valmennukselle olis  esim. "Treenaa Nannan kanssa". Toki sillon kohderyhmä olisikin jo aika lailla pienimpi ja tuskin Nannaakaan enää kiinnostaisi sitä vetää.

Oli kyllä kaikin puolin niin amatöörimäistä puuhastelua, että 4,90€ olisi ollut tuosta valmennuksesta liikaa. Olen aiemmin osallistunut FitFarmin valmennuksiin ja ne ovat kyllä ihan erimaailmasta. FitFarmilla homma toimii ja kaikesta näkee, että tekevät sitä työkseen. Aivan posketonta, että Nanna pyytää samoja summia tuosta puuhastelustaan. Mutta eihän se toki ole tyhmä, joka pyytää, vaan ne jotka maksaa...

Vierailija
13/19 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida itsekin, kun etsin netistä joko tästä nyt löytyy kokemuksia. Lähdin mukaan tehosettiin hakemaan lisää potkua ja motivatiota treeneihin. Etsin itsekin aiemmin kokemusta tästä mutta ei löytynyt koska homma oli kai aika uusi vielä. Oma kokemukseni on myös vähän kehno, koska nimenomaa Nanna ei vastaillut kysymyksiin ja vaihteli aikatauluja. Välillä hänen lapset tuli videoihin, mikä ei mielestäni ole kovin ammattimaista vaikka ei siinä mitään väärää olekaan. Kuitenkin työ työnä, ihmiset ovat maksaneet tästä... Toki ymmärrän että elämässä voi tulla yllättäviä esteitä aikataulujen suhteen, mutta jos nämä kestää noin 20- 30minuuttia niin eikö pysty sen vertaa pysymään aikataulussa. Treenit olivat ihan tehokkaita mutta aika perus heinää. Ainut minkä itse koin herättäväksi jutuksi tässä, oli se että minä henkilökohtaisesti tarvitsen sellaisen ohjelman jossa on suora ohjelma ”maanantaina jalat tiistaina kädet” -tyyliin. Eli ehkä sellaiselle joka ei tarvitse niin paljon haastetta, ja on motivoitunut Nannasta, tuo tehosetti sopii. Myöskään itselleni hlökohtaisesti ei sopinut tuo ”ruokaohjelma” missä itse täytyy miettiä syömistään, koska huomasin että aloin havittelemaan jo niin kevyttä oloa ja paljon vaan vihreetä että yhtäkkiä elin kokoajan nälässä... Toki omaa hölmöyttä mutta tämä on vain minun kokemukseni.

Kokemusta muista nettivalmennuksista ei ole joten en osaa verrata.

Vierailija
14/19 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia!!

Vierailija
15/19 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppärä passiivinen tulonlähde näille kurssin myyjille. 

Vierailija
16/19 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä ole samaa tuubaa kuin Fitfarmi, joka tämän turhuuden aloitti. Fitfarmin ohjeet on mallia kyykkää, syö papuja, vedä Fitfarmi-protskujuomaa ja hymyile. Yritin saada rahoja takaisin, mutta en saanut. VMP.

Vierailija
17/19 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhuuksien markkinat kirjoitti:

Eiköhän nämä ole samaa tuubaa kuin Fitfarmi, joka tämän turhuuden aloitti. Fitfarmin ohjeet on mallia kyykkää, syö papuja, vedä Fitfarmi-protskujuomaa ja hymyile. Yritin saada rahoja takaisin, mutta en saanut. VMP.

Oi voi... ikävää vedätystä. Oon ollu aiemmin käsityksessä että fitfarm ois vähän laadukkaampi mutta oon siis ollut väärässä. Paljon maksoi ja mitä sait vastaukseksi kun pyysit rahoja takaisin?

Vierailija
18/19 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihailen nannan aktiivista elämäntapaa ja martinan kokemusta. Musta he ovat yhdessä loistava tiimi!!

Vierailija
19/19 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehotreenistä en tiedä, mutta tilasin tossa fit-lehden jonka mukana sai tilaajalahjaksi 2 viikon fit fall -treenin N. Karalahden kanssa.

Luvattiin aktiivista fb-ryhmää, ruokavaliota, treenejä ja ties mitä tuloksia. Mainokset pyörii edelleen sosiaalisessa mediassa vaikka valmennus on jo ohi.

Totuus: 2 viikon aikana 4 fb postausta joista viimeisin vikan viikon lauantaina tyylillä "onko ollut kivaa?" eikä niinkään "tässä loppuvinkit!" Toki osallistujatkaan ei voisi olla passiivisempia.

Luvattu ruokavalio oli samat "vähennä vehnää lisää kasviksia" ja muutama esimerkki resepti mitä oikeastaan tulee jo korvista ulos - ei inspannu.

Liikuntavideoista 1 tai 2 taisi olla Nannan, muuten oli muiden fitfarmilaisten.

Summa summarum, onneksi oli tilaajalahja niin en menettänyt mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän