Mua usein nimitellään tällä palstalla tyhmäksi jne
Ihan vaan siksi asiasta mainitsin, et koskaan ei ole tapahtunut livenä. Oikeassa elämässä kuulen päinvastoin olevani älykäs, järkevä, osaava, hyvin pärjäävä jne.
Olen monelle juuri se luottohenkilö jolta neuvoa kysytään.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia tältä palstalta?
Kommentit (6)
Harvemminpa olen elävässä elämässä kuullut kenenkään nimittävän toista lihavaksi, frigidiksi lehmäksi tms. mutta täällä kyllä.
Tää on vähän vaikea yleisö, kato.
kun olen yrittänyt rautalangasta palstalaisi8lle mielipidettäni vääntää tuloksetta, niin olen luovuttanut. En vain ehkä ole samalla aaltopituudella kaikkien AV-mammojen kanssa. Ja toisaalta luulen että tänne on kasaantunut tietyntyyppisiä naisia ja itse kun käy harvemmin niin ei voi välillä kuin hämmastellä.
olla joskus omituisia. Ei sitä tahdo muistaa, että kun netissä jonkun/joidenkin kanssa kirjoittelee, niin vastapuolen älykkyystaso ei välttämättä ole kovin suuri. Sitä jotenkin automaattisesti ajattelee kirjoittelevansa yhtä älykkäiden kanssa kun itsekin on.
ei näihin asioihin mitä täällä keskustellaan, ole yleensä yhtä ainoaa oikeata vastausta.
on älykkyyttä nähdä asiat monelta kantilta eikä yrittää jyrätä (eli " rautalangasta vääntää" ) muille omaa " oikeaa" mielipidettä.
Ehkä sinua siksi haukutaan, että olet jyrä. Oletko jyrä siviilissäkin? Vai kehdataanko sitä sanoa sinulle? Pelätäänkö sinua vähän kaveripiirissäsi?
" ei ole vain yhtä tapaa toimia oikein" . En siis voi olla jyräkään. Ehkä minua kuitenkin hiukan pelätään. Itse toki toivoisin sen olevan enemmänkin arvostamista. En kuitenkaan ole lainkaan semmoinen, kelle ei voisi omaa mielipidettään sanoa
Syy ei ole se, Olen erittäin paljon lukenut ja elämää kokenut. Aika usein tällä palstalla tiedän vastauksen tai ratkaisun