Minkä merkkistä vessapaperia käytätte ja miksi?
Itse käytän aina Lotus Soft Emboa. Tarpeeksi pehmeä on, monet on liian kovia tai liian pehmeitä, että sormet menee läpi.
Kommentit (13)
pirkkaa, 6kpl pakkaus on sopivan kokoinen. halvin.
En käytä paperia kun se on kallista ja tuhoaa luontoa. Pyyhin hamppurätillä ja käyn sen jälkeen suihkussa.
N24
Liiterin sinistä, se punainen on liian paksua
Pirkka. Hyvälaatuinen hintaansa nähden. Ehkä hieman kovahko verrattuna muihin.
Serla puunsäästäjää. On kestävä rajussakin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä paperia kun se on kallista ja tuhoaa luontoa. Pyyhin hamppurätillä ja käyn sen jälkeen suihkussa.
N24
Minä pyyhin pyyhepähkinöihin peppuseni.
En käytä vessapaperia ollenkaan.
Kake puistossa
En kakkaa ja pissaa ollenkaan. Olen maailmanpelastaja.
Kaikki ovat nykyään menneet niin kapeiksi. Sellainen, mihin on painettu Pirkka niksejä on kiva idealtaan, mutta liian liukasta ja kovaa sekä kapeaa sekin.
Lapset eivät raaski käyttää Lambia tai Serlaa, koska sitten söpöt, kohopainetut eläinten kuvat joudutaan vetämään pois.
Jotain niitä edullisemmasta päästä kierrätyskuituisia ja valkaisemattomia yleensä, mieluiten kotimaista. 2 kerrosta riittää hyvin. Esim. Rainbown tai Serlan kellertävät tai joskus Lidlin peruspaperi. K-kaupassa käyn usein muuten, mutta siellä on kallista muut kuin Pirkka- tai K-menutuotteet ja Pirkka vessapaperi on tarpeettoman valkoista ja K-menu ei ole kotimaista. Lambi yms. on liian pehmeää ja hajoaa käytössä.
Lotus soft emboa. Se hajoaa eikä tuki viemäriä. Kokeiltu on myös muita merkkejä, ja ne tukki viemärin kun eivät hajonneet.
nimim. maalla asuva ja oma p...kaivo
Serlan keltaista. Siinä on tekstuuri ja koostumus kohdallaan. Kuin tehty minun pyllylleni.
Mikä vaan on edullista. Suihkulla pesen ja kuivaan paperiin, toki halvempaa paperia menee enemmän.