Montako Erika Vikmanin hittibiisiä tiedät?
Kommentit (13)
En ole kuullut hänen ääntään koskaan, mutta tiedän hänen paneskelevan papparaisen kanssa. Luultavasti se onkin hänen merkittävin tulonlähteensä.
En tiedä yhtäkään hänen levyttämäänsä kappaletta, mutta olen nähnyt hänet esiintymässä viihdemusikaaleissa ja niissä hän on erinomainen. Eipä jollain Arja Korisevallakaan omia hittejä liiemmin ole, mutta silti on laulamalla leipä irronnut.
Ulkonäöltä tiedän ja Dannyn kanssa kuvissa nähnyt.
Ikinä en ole kuullut hänen laulavan ja uskoisin, etten ole mitään menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltä tiedän ja Dannyn kanssa kuvissa nähnyt.
Ikinä en ole kuullut hänen laulavan ja uskoisin, etten ole mitään menettänyt.
Ilmeisesti kyseessä on jonkinlainen iskelmätähti, kun Dannyn kanssa peuhaa. Sinällään ei yllätys, etten häntä ole kuullut, kun välttelen kyseistä musiikkia parhaani mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtäkään hänen levyttämäänsä kappaletta, mutta olen nähnyt hänet esiintymässä viihdemusikaaleissa ja niissä hän on erinomainen. Eipä jollain Arja Korisevallakaan omia hittejä liiemmin ole, mutta silti on laulamalla leipä irronnut.
Ei voi kyllä näitä kahta verrata toisiinsa. Arja on myynyt kultaa ja platinaa ja etkö ole kuullut esim. Enkelin silmin-hittibiisiä?
Ihan Armin näkönen. Hiukset ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kyllä näitä kahta verrata toisiinsa. Arja on myynyt kultaa ja platinaa ja etkö ole kuullut esim. Enkelin silmin-hittibiisiä?
Myös Arjan Onhan enkeleitä yövuorossa on IHANA!
Montakin: Ime vaarin patukkaa, ratsastan sedällä maineeseen, D-vitamiinia julkisuuden puutteeseen
Yhden, sen jonka teki Dannyn ja Okun kanssa.