Minkä pituista miestä voi pitkä nainen vaatia?
Niin oon 182cm mutta haluaisin että mies pidempi
Kommentit (20)
Ehkä kannattaa pysähtyä hetkeksi miettimään, voisiko miehessä olla jotain muitakin ominaisuuksia, jotka jopa sijoittuisivat hieman korkeammalle prioriteettilistalla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa pysähtyä hetkeksi miettimään, voisiko miehessä olla jotain muitakin ominaisuuksia, jotka jopa sijoittuisivat hieman korkeammalle prioriteettilistalla.
Hyvä ulkonäkö on etusijalla
Keneltä ajattelit vaatia? Äidiltä? Yhteiskunnalta? Jumalalta?
Kyllä se lyhyt vanha ukkokin menee jos pinkka on kunnossa.
T:Onnellinen akateemikko
Harva mies on alle 182 cm, joten ei luulisi olevan vaikeaa löytää itseään pidempi mies. Vaatihan saa toki vaikka mitä.
Et voi vaatia minkäänpituista miestä.
Kukaan ei kumppania saa vaatimalla. Jokainen ottaa sellaisen kun löytää ja haluaa. Minä olen 165 cm ja mieheni 190 cm. Pituus ei vaikuttanut valintaani vaan ihan muut ominaisuudet ja yhteensopivuus.
Jos painosi on korkeintaan 65 kg ja olet naamastasi kaunis, niin täällä olisi 186 cm hoikka mies tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Harva mies on alle 182 cm, joten ei luulisi olevan vaikeaa löytää itseään pidempi mies. Vaatihan saa toki vaikka mitä.
Ai missä?Eri tilastojen mukaan suomalaisten miesten keskipituus on noin 178-179 cm
Miksi et kehitä henkisyyttäsi ja itsetuntoasi jotta voisit unohtaa pituusaspektin?
Vierailija kirjoitti:
Jos painosi on korkeintaan 65 kg ja olet naamastasi kaunis, niin täällä olisi 186 cm hoikka mies tarjolla.
Olen 58kg. ja olen ihan nätti mutta minäpäs en huoli sinua jos et lihaksikas + komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai missä?Eri tilastojen mukaan suomalaisten miesten keskipituus on noin 178-179 cm
No eihän noita pätkiä ole kuin Lapissa, mikä vääristää keskiarvoa reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen miehen keskipituus on 178cm ja suomalainen mies ei todellakaan ole maailman lyhyintä porukkaa. Että kyllä aika moni mies maailmalla jää tuon 182cm alle.
Vastaus:
Pituus on miehellä positiivinen ominaisuus, naisella neutraali ominaisuus ellet ole poikkeuksellisen pitkä tai lyhyt.
Se minkä pituista miestä voit vaatia, ei siis riipu omasta pituudestasi. Pitkiä miehiä haluavat lähes kaiken pituiset naiset. Sinusta pitkät miehet pitkille naisille, keskipituisten ja lyhyiden naisten mielestä pitkät miehet heille.
No kai se on pakko olla lähemmäs 190, jos mies saisi olla pidempi vielä jos sulla on korkkarit jalassa. Jos pistätä taas itse mokkasiinit päälle, niin moderni mies korkkareissa, voisi mennä vähän alle 180 senttisenä.
Pituus on normaalijakautunut ja keskipituuden ollessa n. 179 cm ja keskihajonnan n. 6 cm, melko tarkasti joka neljäs suomalaismies on sinulle riittävän pitkä.
Hollantilaiset taisi olla pisimpiä miehiä. Hae sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 58kg. ja olen ihan nätti mutta minäpäs en huoli sinua jos et lihaksikas + komea.
En ole mikään bodari, mutta ihan hyvässä kunnossa kyllä. Komeudesta en osaa sanoa. Näytän vähän Ed Begley jr:ltä: https://alchetron.com/cdn/ed-begley-jr-05a5fb7b-02b8-448c-9d6e-8d7db294…
tosin olen vasta nelikymppinen, joten ajattele iästä parikymmentä vuotta pois.
Vaatia saa mitä vaan. Se on sit eri asia mitä saa.