Mä en ymmärrä tällaista työkaveriavioliittoa
Missä ollaan vaan ja tehdäön yhdessä töitä ilman mitään romantiikkaa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No meillä on sellainen ja hyvin menee.
Jaa. Onko sulla sotten joku salasuhde lisäksi?
Eikös ne ole yrittäjäperheissä ihan tavallisia?
Mistä tiedät onko niillä romantiikkaa? Tai edes kaipaavatko sitä? Seksiähän voi olla ilmankin romantiikkaa, esim. itse inhoan sellaista imelää romantiikkaa mutta seksiä välillä haluan. Ja onhan aseksuaalejakin jotka on parisuhteessa koska kaipaa toisen ihmisen seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät onko niillä romantiikkaa? Tai edes kaipaavatko sitä? Seksiähän voi olla ilmankin romantiikkaa, esim. itse inhoan sellaista imelää romantiikkaa mutta seksiä välillä haluan. Ja onhan aseksuaalejakin jotka on parisuhteessa koska kaipaa toisen ihmisen seuraa.
Kun itse olen tällaisessa eikä meillä ole kumpaakaan.
Yhteiset lapset, yhteinen asuntolaina tai yhteinen firma sitoo puolisot paljon tiukemmin toisiinsa kuin romantiikka. Monesti kyseessä on ihan vaan taloudellisesti kannattava parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ymmärrän, että tämä tarkoittaa, että TEILLÄ ei ole. Mutta mistä tiedät, mitä muilla on?
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole yrittäjäperheissä ihan tavallisia?
Mä taas ajattelen että suurimmalla osalla on kunnon parisuhteet vaikka olisivat molemmat perheestä yrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ymmärrän, että tämä tarkoittaa, että TEILLÄ ei ole. Mutta mistä tiedät, mitä muilla on?
En tiedäkään.
No meillä on sellainen ja hyvin menee.