Lastensuojelun toimivuus
Hei!
Opiskelen sosiaalialaa ja tarkoitukseni olisi kirjoittaa opinnäytetyötä piakkoin. Olen kiinnostunut tutkimaan lastensuojelun sosiaalityöntekijöiden vaihtuvuutta ja sitä miten se vaikuttaa työskentelyyn perheen ja lapsen kanssa. Tällä keskustelun aloituksella minun on tarkoitus kartoittaa tarvetta tutkia aihetta enkä siis tule käyttämään vastauksia varsinaisessa työssäni vaan lähinnä tukemaan aiheen muodostamista.
Toivoisin saavani tähän vastauksia lastensuojelun asiakkailta eli jos olet itse tai lapsesi on ollut tai on edelleen lastensuojelun asiakkaana niin olet kaipaamani henkilö. Haluaisin, että vastaisitte seuraaviin kysymyksiin: Onko sosiaalityöntekijäsi vaihtunut työskentelyn aikana? Jos on, niin onko sillä sinun mielestäsi ollut vaikutusta työskentelyyn ja jos on niin millaisia tilanteita on syntynyt? Koetko, että oikeutesi lastensuojelun asiakkaana ovat toteutuneet, vaikka työntekijät olisivatkin vaihtuneet?
Toivon asiallisia vastauksia ja olen todella kiitollinen jokaisesta vastauksesta.