Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voisi olla mun diagnoosi?

Vierailija
05.08.2019 |

Olen aina jännittänyt uusia asioita. Mutta myös arkiset asiat jännittää. Vaikka töihin lähtö, lapsen vieminen päiväkotiin, juhliin lähtö, juhlien järjestäminen yms. Pelkään, että myöhästyn tai jokin asia menee pieleen.

En ole koskaan myöhästynyt töistä. Ja kun näin ajattelen, ei se olisi mikään vakava asia jos joskus tapahtuisikin niin.

Olen usein todella hermostunut, varsinkin väsyneenä, juuri heränneenä ja kiireessä. Tai kun pitää lähteä jonnekin. Hermostun jos mies jankkaa jotain asiaa, varsinkin jos kyseessä ei ole mikään positiivinen asia. Hermostun jos minua syytetään jostain. Olen sitten syyllinen tai en.

Välillä olen itse rauhallisuus, välillä kiihdyn nollasta sataan. Mielialani vaihtuvat jatkuvasti. Olen ihan loppu. Itseeni. Haluaisin rauhan sisälleni. Olen todella tyytymätön itseeni.

Pakko aina tehdä vähän liikaa asioita töissä, että vaikuttaisin muiden silmiin ahkeralta ja hyvältä tyypiltä. Toisaalta en ikinä uskalla loistaa, tehdä mitään uutta, olla rento ja näkyvä.

Joten en ole kovin pidetty ihminen. Tai no olen aika näkymätön, varsinkin luonteeltani, tylsä. Tosin puolisoni sanoo minua oudoksi, mutta ihanaksi.

Joitain oireita on, sekava olo, varsinkin aamuisin, välillä ja aika usein huono olo, ruokahaluttomuus. Väsyn sosiaalisissa tilanteissa, muisti pätkii ja sanat unohtuu.

Hermostuneisuus on se isoin asia. Huono itsetunto ja itku saattaa tulla jo lasin särkymisestä. Olen usein myös hyvin huonolla päällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet

Vierailija
2/7 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuushäiriötä veikkaan.

Lievää paniikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet

En ole ap, mutta kiinnostuin. Voiko todella vaihdevuodet aiheuttaa tuollaista? Itselläni nimittäin samankaltaisia oireita ilmaantunut, ja todellakin alan olla vaihdevuosi-ikäinen! :0

Vierailija
4/7 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet

Ei varmaan vielä. Olen aina ollut tämmöinen ja olen alle 40v. Kierto säännöllinen.

Ap

Vierailija
5/7 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö: vaativa persoonallisuus. Ankara itseään ja muita kohtaan ja ylimitoitettua syyllisyyttä.

Vierailija
6/7 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulosairas. Kerta sinulla on huono itsetunto niin parantamalla sitä melkein kaikki noista ongelmistasi häviää itsestään.

Vierailija
7/7 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkyys. Kylläkin ominaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä