Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, että vain hyvin harvat naiset pitävät alastomia miesvartaloita varsinaisesti esteettisinä

Vierailija
05.08.2019 |

Esim. Deviantartissa jos selailee nuorten, hyvännäköisten ja sporttisten miesten taiteellisia valokuvia, niin 99-%:sti tykkääjät ovat pelkkiä homoseksuaaleja mieskäyttäjiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt näyttävät apinoilta.

Vierailija
2/5 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ihastelen upeita miesvartaloita... Tiedän myös paljon muitakin heteronaisia, jotka ihastelevat myös :D miehen ja naisen vartalo on niin erilainen, että vähemmällä panoksella naisen kroppa on kauniimpi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin ihastelen upeita miesvartaloita... Tiedän myös paljon muitakin heteronaisia, jotka ihastelevat myös :D miehen ja naisen vartalo on niin erilainen, että vähemmällä panoksella naisen kroppa on kauniimpi...

Kyllä mä tiedän, eträ jotkut naiset niistä tykkää, mutta aika harvassa taitaa olla naiset, jotka esim. laittaisivat poikakalenterin seinälleen tuomaan viihtyisyyttä.

AP

Vierailija
4/5 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.deviantart.com/nkyphotography/art/Robert-7550-B-Wlogo-65117…

Esim. Tuon linkin kuvan ovat laittaneet suosikiksi ainoastaan jotkut mieskäyttäjät. Eikö tuon näköinen mies muka viehätä naisia?

AP

Vierailija
5/5 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän, eträ jotkut naiset niistä tykkää, mutta aika harvassa taitaa olla naiset, jotka esim. laittaisivat poikakalenterin seinälleen tuomaan viihtyisyyttä.

AP

Esim. palomiesten poikakalenterit menee hyvin kaupaksi, naisille, mutta naiset eivät ole niin mauttomia että laittaisivat sellaisia julkiselle paikalle näytille.