Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteistövälittäjät Jyväskylässä

Vierailija
05.08.2019 |

Laitoin hiljakkoin kotini myyntiin toriin ja etuoveen. Yksityisesti. Mainitsin molemmissa ilmoituksessa, että myyn itse, enkä halua yhteydenottoja kiinteistövälittäjiltä. Tästä huolimatta 4 kiinteistövälittäjää, eri firmoista, on ottanut minuun yhteyttä ja tarjonneet palveluja!!! Eikä selkeä teksti mene päähän?

Jos haluaisin kiinteistövälittäjän palveluja, hankkisin niitä ITSE! Osaan kyllä hankkia, mutta en halua. Olenkin niin ärsyyntynyt em. yhteydenotoista, että päätin, että jos hankin jotain palveluja kiinteistövälitysfirmasta, en osta noista tunkeilevista firmoista. Savolin taitaa olla lähes ainoita, joilta ei ole tullut tunkeiluvistiä. Kiitos.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut Jyväskylässä, että useat kiinteistövälittäjät eivät ole perehtyneet kyseisen taloyhtiön asioihin edes tärkeimmiltä osin. Miksi?

Vierailija
2/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä on lukuisia välitystoimistoja ( kymmeniä ja niissä paljon välittäjiä). Mainitsit ett 4 oli ottanut yhteyttä.

Miksi siis mainitsit yhden tietyn yrityksen joka ei ängennyt?

Ilmaista mainosta tutulle yritykselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä välistävetäjiä ja haaskalintuja.

Vierailija
4/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin soitti aikoinaan pari vaikka myytiin tonttia itse. Tulihan siitä just sellainen olo ettei tuollaisen palveluita haluta joka ei kunnioita toisen päätöstä myydä itse.

Vierailija
5/10 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin samaa mieltä aloittajan kanssa! Olen niin pettynyt kiinteistönvälittäjiin. Monet heistä ovat tyhmiä, hidasälyisiä ja eivät viitsi perehtyä kunnolla myytävään kohteeseen, vaan yrittävät nopeasti maksimoida palkkion perehtymättä kunnolla asiaan. Kokemukseni on myös Jyväskylästä! Osa heistä kaahailee ylinopeutta, eivätkä anna tietä suojatien kulkijoille. Erityisesti valkoinen "maastoauto" ja naiskuljettaja.

Olisi paljon petrattavaa!

Vierailija
7/10 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan valtakunnallinen ongelma. Osa kiinteistövälittäjistä on hyviä ja päteviä, mutta liian paljon ahneita ja osaamattomia...

Vierailija
8/10 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjä on maailman turhin ammatti. Limanuljaska ryöstää olemattomasta työstä tuhansia, jopa kymmeniä tuhansia euroja ja käyttää hyväkseen muuttamiseen usein liittyvää elämäntilannemuutoksen aiheuttamaa painetta ja ahdinkoa.

Vierailija
9/10 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kiinteistövälittäjä ei edes vaivautunut vastaamaan sähköpostiin, kun olin kiinnostunut eräästä talosta! 5 päivän kuluttua myynti-ilmoitus oli poistunut. Ymmärrän, että talo on myyty, mutta olisi voinut edes vastata kiinnostuneelle, että ehkä kaupat on tulossa lähipäivinä ja katsotaan sitten...

Vierailija
10/10 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välitä sinun kiinteistöstäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme