Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen seuraa Downton Abbeytä vasta nyt?

Vierailija
05.08.2019 |

Sarjaa näytettiin TV:stä 2010-2015 ja kerta katsominen riitti. Uusinta on turhaa sillä edellisestä esityskerrasta on vasta alle 10 vuotta joten sarja on vielä hyvin sitä seuranneiden ihmisten muistissa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
2/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki katso televisiota. Itse aloin seuraamaan sarjaa neljännen kauden aikoihin, kun sain ystävältä vinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurasin kun se tuli Yleltä, sitten katsoin sarjan läpi netflixistä ja nyt uudestaan Yleltä.

Vierailija
4/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoni oli 10-vuotias sarjan alkaessa, ei siis ollut silloin kiinnostunut eikä katsonut myöhempiäkään kausia. Nyt hän on aivan ihastuksissaan. Minä taas olen katsonut mielelläni uusintoja, hyvä sarja kestää useamman katselun.

Mutta jos uusinnat häiritsee, laita maikkarille palautetta Frendeistä ja Simpsoneista.

Vierailija
5/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut ajatelleeksi, että kymmenessä vuodessa on kasvanut kokonaan uusi sukupolvi, joka on nyt riittävän vanha nauttimaan siitä?

Vierailija
6/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tykkään maratoonata sarjat vasta sen jälkeen, kun se on loppunut. En pidä cliffhangereista (=kauden päätösjaksoista) ja muutenkin tuppaan unohtamaan sarjat, joista seuraava tuotantokausi tulee vasta vuosien päästä.

Vierailija
7/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita, jotka katsoivat vasta nyt nähdyt jaksot. Kaikki eivät aiemmin katsoneet jostain syystä.

Ja kumma kyllä, huomasin itse etten muistanut tarkoin kaikkia tapahtumia, joten oli hyvä katsoa uudelleen.

Vierailija
8/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sellainen ihminen, jolla oli edellisen esityskerran aikaan kiireinen elämänvaihe, eikä ehtinyt kyttäämään telkkaria?

Minulta on jäänyt paljon sarjoja näkemättä kun on ollut muuta tekemistä (mukaanlukien DAn neljäs ja viides tuotantokausi). Voi olla, että en koskaan katso niitä, enkä todennäköisesti kaipaa niitä, mutta jos joskus sattuu, että minulla ON aikaa, niin en minä aio sen takia kieltäytyä katsomasta jotain, että olisin voinut nähdä sen aikaisemminkin!

Vierailija
9/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En katso yleensä Yleä, joten alunperinkään en ollut tietoinen koko sarjasta. Vasta kun alkoi tulla Faceen ihastelevia viestejä, niin tajusin, että katsoakin vois kunhan tulee uusiksi.

Vierailija
10/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyötä, enkä tuohon aikaan 'osannut' katsoa ohjelmia areenasta tms, en edes tiedä oliko tuolloin mahdollista.

Joitain jaksoja katsoin ja keväällä päätin, että nyt katson joka jaksoin.

Vierailija
11/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl katso nytkään.

Vierailija
12/13 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain vaikeasta varhaislapsuudesta johtuen tulee sellainen ihminen joka vasta nyt katsoo d.a:a.

Vierailija
13/13 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen ihminen.